Loppuvuoden toimintaa meidän seurassa

16.10.2019

Lahden Judoseura – loppuvuoden toimintaa

Syksy on lähtenyt mukavasti pyörimään ja salilla on touhua joka päivä. Syksyyn on tiedossa vielä monenlaisia tapahtumia, seuran omista tapahtumista alla lisää.

Syyslomalla poikkeavia harjoitusaikoja

syysloman harjoitusajoissa on poikkeuksia. Lahden Judoseuran Facebookista löytyy ketju, johon päivitetään kaikkien ryhmien poikkeavat harjoitusajat. Tällä hetkellä tiedossa ainakin seuraavaa:

• Lasten peruskurssi: EI HARJOITUKSIA sunnuntaina 20.10.2019 ja tiistaina 22.10.2019
  • Aikuisten (ja nuorison) peruskurssi: EI HARJOITUKSIA tiistaina 22.10.2019 ja sunnuntaina 27.10.2019
  • Sovellettu judo: EI HARJOITUKSIA torstaina 17.10.2019, tiistaina 22.10.2019 ja torstaina 24.10.2019
  • U11-ryhmä: EI HARJOITUKSIA keskiviikkona 23.10.2019

Seuran syyskokous marraskuun alussa

Lahden judoseuran sääntömääräinen syyskokous järjestetään marraskuun ensimmäisellä täydellä viikolla. Päivämäärä ilmoitetaan piakkoin. Syyskokouksessa käydään läpi ensi vuoden toimintasuunnitelma ja budjetti. Jos olet kiinnostunut olemaan mukana seuran toiminnassa tiiviimmin, ilmianna itsesi puheenjohtajalle jo ennen kokousta! Syyskokous on tarkoitettu seuran jäsenille, mutta alaikäisten jäsenten huoltajilla on pääsy kokoukseen. Tervetuloa siis kokoukseen!

Lauantaina 7.12.2019 Lahti-Shiai Pajulahdessa

-          seuran kilpailijat ilmoittautuvat kisaan seuran sivujen kautta https://www.lahdenjudoseura.net/harjoitusajat-ja-tapahtumat/kisailmoittautumisia/
Ilmoittautukaa mahdollisimman pian – kun saadaan näkyville että kisaan on tulossa paljon osallistujia, innostuvat muutkin seurat mukaan.

-          kisojen osalta löytyy myös talkootehtäviä ensiavussa, kahvilassa, leipomistehtävissä, toimitsijana, ilmoittautumisessa jne. Sari Lahti (Ollin ja Eemelin äiti) tulee keräämään talkooväkeä sähköpostin ja sosiaalisen median kautta sekä tatamin laidalta.

-          jos jollakulla on suhteita kauppoihin tai leipomoihin, saa kisoihin pyytää sponsorointina sämpylöitä, pullia, karkkia, mehuja, limuja ym. mitä voitte kuvitella että voidaan kanttiinissa hyödyntää. Määrien ei tarvitse olla suuria, kaikesta pienestäkin on apua. Vastineeksi voit luvata, että sponsoriyrityksen logo näkyy heidän halutessaan kisapaikalla. Jos tällaisen sponsorin saat hankittua, laita minulle tieto mitä heiltä saamme ja yrityksen logo sähköpostiini.

-          tästä on siis tulossa tiedotusta vielä tarkemmin ja kisan tilanne käydään läpi myös seuran syyskokouksessa, joka pidetään marraskuun ensimmäisellä täydellä viikolla (päivämäärää säädetään vielä).

-          Lahti-Shiain jälkeen sunnuntaina 8.12.2019 pidetään Kamppailuareenalla leiri U13/U15/U18-ikäisille

Pikkujoululeiri kaikille seuran junioreille 21.-22.12.2019

-          leiri alkaa lauantaina klo 12 ja päättyy lauantaina klo 12, ja leirillä yövytään Kamppailuareenalla

-          ohjelmassa on urheilua judon ja ulkoilun merkeissä, hyvää ruokaa ja yhdessäoloa

-          leiri on tarkoitettu seuran kaikille alle 18-vuotiaille peruskurssilaiset mukaan lukien

-          leiristä tulee tarkemmin vielä tietoa ja ilmoittautuminen lähempänä

Lahden judoseuran ajankohtaisista asioista tiedotetaan nettisivuilla www.lahdenjudoseura.net sekä Facebookissa @lahdenjudoseura. Myös Instagramissa voi käydä fiilistelemässä seuran toimintaa lahdenjudoseura.

Lisäksi U11 ryhmällä, U13/U15 ja U18 ryhmillä on omat WhatsApp -ryhmät, joissa ohjaajat tiedottavat ajankohtaisista asioista. Jos et kuulu oman ryhmäsi/oman huollettavasi ryhmän ryhmään ja siihen haluaisit, nykäise oman ryhmäsi ohjaajaa hihasta.

Missä tahansa mieltä askarruttavassa judoasiassa voi aina olla yhteydessä omaan ohjaajaan tai keneen tahansa seuran toimihenkilöön. Yhteystiedot löytyvät Seuran hallitus ja toimihenkilöt ja Seuran ohjaajat ja valmentajat.