Lahden Judoseuran tiedote 29.9.2020

29.9.2020

LAHDEN JUDOSEURAN TIEDOTE 29.9.2020

Päijät-Hämeen koronatartuntojen tilanne on viimeisimpien uutisointien mukaan laskusuunnassa. Uusia tartuntoja on ollut aiempaa vähemmän ja altistumiset on kyetty toistaiseksi kartoittamaan hyvin. Tilanne on kuitenkin alueella, kuten koko Suomessa, vielä epävakaa.

Lahden Judoseurassa tai Kamppailuareenalla ei ole tällä hetkellä tiedossa koronavirustartuntoja tai -altistumisia ja pyrimme myös jatkossa toiminnallamme hidastamaan koronaviruksen leviämistä.

Lahden Judoseuran hallitus tiedotti 15.9.2020 päätöksestä, että seuran perhejudo- ja muksujudoryhmien sekä lasten ja aikuisten peruskurssiryhmien osalta aloitusta siirretään, aluksi kahdella viikolla. Päätettiin jatkaa taukoa vielä viikolla. Ryhmien harjoituksia jatketaan siis aikaisintaan viikolla 41 (ti 6.10. ja su 11.10.). Jatkavien ryhmien osalta harjoitukset jatkuvat edelleen, kuten tähän asti.

Tiedotamme asiasta jatkossa suoraan ryhmäkohtaisesti sähköpostilla. Huolehdithan omalta osaltasi, että olet mukana sähköpostilistalla, niin saat tiedon harjoitusten käynnistymisestä sekä mahdollisista lisäohjeista siihen liittyen. Ryhmien vastuuohjaajien yhteystiedot löydät tiedotteen lopusta.

Kun yllä mainittujen ryhmien harjoitukset aloitetaan, tulee muistaa huolehtia edelleen hyvästä hygieniasta. Ennen tatamille tuloa on pestävä kädet ja jalat saippualla. Lisäksi tatamialueen ulkopuolella on saatavilla käsidesiä. Tatamialue pyyhitään desinfioivalla puhdistusaineella aina harjoitusten välillä.

Mikäli et tunne oloasi täysin terveeksi, harjoitukset on jätettävä väliin.

Lahden Judoseura haluaa kiittää kaikkia tämän kauden uusia judokoita ymmärryksestä ja toivottavasti pääsemme starttaamaan lajiharjoitukset piakkoin!

Myös jatkossa mennään kuitenkin turvallisuus ja terveys edellä! Seuraathan myös THL:n sekä PHHYKY:n  tiedotteita.

Lisätietoa oman ryhmäsi harjoitusten jatkosta saat:

Perhejudo: Mia Salila, mia.salila@gmail.com

Muksujudo: Tatu Saarinen, tatusaar@gmail.com