Tiedote 5.4.2021

5.4.2021

Hei Lahden judoseuran jäsenet ja jäsenten huoltajat!

Päijät-Hämeen alueen koronatilanteen ollessa edelleen huono, meidän tulee kaikkien suhtautua tilanteeseen sen vaativalla vakavuudella, jotta tautitilanne alueella saataisiin jälleen helpottamaan.

Alla on listattuna rajoituksia, jotka ovat voimassa toistaiseksi:

KAMPPAILUAREENAN KÄYTTÖ:

-Kamppailuareenan tiloihin saa tulla vain ohjaajat/valmentajat sekä harjoittelijat.

-Huoltajat eivät saa tulla sisätiloihin, poikkeuksena alle kouluikäisten osalta huoltajan on sallittua pikaisesti tuoda ja hakea lapsensa, jos se on välttämätöntä.

-Harjoituksia ei saa voimassa olevia rajoituksia noudattaen jäädä seuraamaan Kamppailuareenalle.

-Ovet ovat lukittuina. Ohjaaja on päästämässä sisään n. 15-10 minuuttia ennen harjoituksen alkua.

KUNTOSALIN KÄYTTÖ:

-Yläkerran kuntosalin käyttö on sallittua vain erikseen nimetyille urheilijoille sekä heidän ohjaajille/valmentajille.

-Huoltajat eivät saa voimassa olevien rajoitusten mukaisesti tulla Kamppailuareenan sisätiloihin, tämä koskee myös kuntosalialuetta.

MASKISUOSITUS:

-Kaikkien 12-vuotta täyttäneiden tulee käyttää kasvomaskia Kamppailuareenan aula- ja pukuhuonetiloissa.

HYGIENIA:

-Kädet ja jalat pestään pukuhuoneessa aina ennen harjoitusta ja harjoituksen jälkeen. Aulatilasta löytyy käsidesiä.

-Judogi suositellaan pestäväksi harjoituskertojen välillä.

SAIRASTUMINEN:

-Mikäli sinulla tai perheenjäsenelläsi on oireita (flunssa, vatsatauti, jne.), harjoitukset tulee ehdottomasti jättää väliin.

-Jos sinut on määrätty koronavirusaltistumisen vuoksi karanteeniin, harjoituksiin ei saa tulla.

-Jos sinulla todetaan korona ja olet ollut harjoituksissa, olethan välittömästi yhteydessä joko ryhmäsi ohjaajaan tai suoraan seuran hallituksen jäseneen (esimerkiksi pj. Jenni Marjaseen, p.050 351 6284).

HARJOITTELU:

Päijät-Hämeessä alle 12-vuotiaiden lasten harrastustoiminta voi edelleen jatkua. Tämä koskee meidän seuran osalta ryhmiä perhejudo (vain lapset), muksujudo, lasten peruskurssi sekä U11-ryhmä.

Aikuiset, aikuisten peruskurssi sekä sovellettu judo ovat edelleen toistaiseksi tauolla. Suositellaan vahvasti omatoimista liikkumista ja ulkoilua.

Nämä harjoitusajat ovat voimassa toistaiseksi:

-Perhejudo (vain lapset) ja Muksujudo sunnuntaisin klo 14:00-14:45.

-Lasten peruskurssi toteutetaan kahdessa ryhmässä.

-Ryhmä 1: sunnuntaisin klo 15:00-16:30.

-Ryhmä 2: tiistaisin klo 17:30-19.00.

-U11-ryhmä sunnuntaisin klo 16:30-18:00 ja keskiviikkoisin klo 17:00-18:15.

U13/U15/U18/U21-ryhmien osalta valmentajat ovat yhteydessä urheilijoihin antaen tarkempia ohjeistusta harjoitteluun liittyen.

-Lahden judoseuran hallitus-