U13- ja U15-ikäisten harjoittelun tehostamispäivä la 26.8 Pajulahdessa

23.8.2017

Merkatkaa kalenteriin pari syksyn U13- ja U15-ikäisten harjoittelun tehostamispäivää (la 26.8. ja la 11.11.), jotka järjestetään U18-maajoukkueleirityksen yhteydessä Pajulahdessa. Näiden harjoittelupäivien tarkoituksena on nimensä mukaisesti tehostaa normiharjoittelua yhden leiripäivän muodossa sekä samalla tuoda tutuksi seuraavan ikäluokan (U18) leiritoimintaa. Tällöin nuoremmilla on toivottavasti helpompi myöhemmin nousta tuohon seuraavaan ikäluokkaan.

Tehostamispäivän harjoituksista vastaa pääasiassa Manne Isoranta apunaan muita valmentajia. Harjoitukset ovat siis erilliset U18-leiriohjelmasta ja päivä aloitetaan randoripainotteisella lajiharjoituksella 11:30-13:00 ja evästauon jälkeen jatketaan laji-/fysiikkaharjoituksella 14.30-16.00. Harjoitukset ovat maksuttomat. Ruokailut omalla kustannuksella. Judopuvun lisäksi mukaan sisäliikuntavarustus (sisäkengät ja verkkarit).