Ajankohtaista

Ihan vaan että olisi helpompi seurata - listaa heinä-elokuun harjoituksis ja vetäjistä. Lasten harjoituksiin (myös niihin joissa ei vielä ole kenenkään nimeä) tulee aina ohjaaja. Jos aikuisten harjoitusten kohdalta puuttuu vetäjä, ylin vyö vetää. Ma, ti ja to ovet ovat auki harjoitusten alkaessa.
Liitteenä kesän harjoitusohjelma
Lahden Judoseuran sovelletun judon vetäjä Hannu Outakivi lähti helluntaina Sylvia-kodin Sylvia-talolta vaeltamaan kohti Orimattilaa ja sieltä aina Espanjan pohjoisosaan, pyhiinvaeltajien perinteiseen kohteeseen Santiago de Compostelaan. Hannun kohdalla kyse on jo toisesta pyhiinvaellusmatkasta samaan paikkaan. Vierellä kulkee espanjalaissyntyinen ystävä Francisco Barcelo, jonka kanssa Hannu ensimmäsenkin vaelluksensa teki vuonna 2011.
Lahden Judoseuran harjoittelukauden päättäjäisissä oli monenlaisia esteitä, mutta judokathan tietävät, että esteet on tehty voitettaviksi. Hennalan lakkautetun kasarmin esteradalla esteet olivat keskiviikkona tavallista hankalampia, mutta nekin selvitettiin taidolla, kunnolla ja hyvällä yhteishengellä.
Jaakko Mäenpää ja Lauri Vassi loistivat Lahden Judoseuran sovelletun judokoista kirkkaimmin sunnuntaina sovelletun SM-kisoissa Turussa. Jaakko taisteli alle 81-kiloisten newazassa kultaa ja Lauri saman sarjan hopealle.
Ohjelmassa pienpelejä, esterataa Mannen vedossa ja kaudesta palkitsemisia. Tarjolla pientä purtavaa. Lasten peruskurssi, Muksujudo ja perhejudo pitävät omat yhteiset päättäjäiset SU 28.5. Kamppiksella.
Zico Aziz vetäisi perjantaina 19.5. tyylikkäästi läpi ruskean vyön vyökokeen, jonka otti vastaan Mielosen Pekka. Peltosen Ari ja Valtasaaren Ilkka olivat sivussa toteamassa, että hyvinhän se Zico homman hoiti.
RSS ATOM