Ajankohtaista

Tuo vanha sanonta totuudenmukaisesti mukailtuna istuu kuin nenä päähän Katri Kakkoon, jonka EM-pronssimitalikahveja juotiin tiistai-iltana Kamppailuareenalla. Samoilla kakuilla ja kahveilla onniteltiin myös Johanna Ylistä tuoreesta sambopainin MM-pronssista. Sambopronssi oli Johannalle jo kolmas perättäinen MM-mitali.
Lahden Judoseura ry:n sääntömääräinen syyskokous pidetään tiistaina 24.11.2015 klo 18:00 Urheilukeskuksen pääkatsomorakennuksen kokoustilassa.
Lahden Judoseuran alueleiriläiset saivat taas kerran nauttia sodankyläläistä judo-osaamista, kun Esa "Katrin isä" Kakko toimi päävetäjänä viikonlopun leirillä Kamppailuareenalla. Oivallista oppia saivat niin juniorit kuin aikuisetkin valkeasta mustaan vyöhön.
RSS ATOM