Ajankohtaista

Tässä viestissä ohjeet jäsenmaksun maksamiseen vanhoille jäsenille. Peruskurssien, muksujudon ja perhejudon aloittaville ohjeistus tulee kurssien alkamisen jälkeen erikseen. Osa jäsenistä on jo saanut paperisen jäsenmaksulaskun harjoituksissa, ja sen mukaisesti maksu kuuluu maksaa. Täydennyksenä tämä kuitenkin vielä sähköisesti.
Judon ja taidon yhteinen tatami Lahden harrastemessuilla torstaina ja perjantaina veti hyvin koululaisia puoleensa. Torstaina käyneet alakoululaiset hakkasivat yläkoululaiset puhtaasti 6-0, kun mitattin innokkuutta, tiedon janoa ja rohkeutta tehdä jotakin, mitä itse haluaa, eikä myötäillä kaveriporukkaa.
Isorannan Mannen kahvakuulakoulutus seuran jäsenille ja heidän perheilleen keräsi sunnuntain auringonpaisteeseen kampailuareenan katolle vajaat 20 asiasta kiinnostunutta.
Leirin loppu ei ole leikin loppu, vaan paremminkin uuden leikin alku. Lahden Judoseuran 5-18-vuotiaiden juniorien syyskauden aloitusleiri Esa Kakon opastuksessa sai sunnuntaina päätöksensä vanhan kertaamisella ja opitun jalostamisella.
Nyt osataan sitten entistä paremmin kamishihogatame ja kouchigari, kun Kakon Esa kävi lauantaina näyttämässä kädestä pitäen omat ja toimivat versionsa.
Lahden Judoseura oli Liikuntakeskus Pajulahden kanssa järjestämässä Pajulahden Judoleiriä 28.-31.7.2014.
RSS ATOM