Ajankohtaista

Jo perinteeksi muodostunut Budapestin peruskuntoleiri järjestettiin viime viikolla. Lahden Judoseuran porukka vietti viikon Unkarissa. Lipposen Henkan johdolla Unkarissa treenasivat juhannuksen yli Casper Kettunen, Jeremias Kuivalainen, Zico Aziz, Heikki Mäkelä (Heinola), Noora Nykänen (Hollola) ja Elviira Kujansuu (Pori).
Jo perinteeksi muodostunut Budapestin peruskuntoleiri on käynnissä. Lahden Judoseuran porukka lähti viime sunnuntaina Unkariin kovan treenin toivossa.
Sanna Pyykönen on valittu Lahden Judoseuran uudeksi puheenjohtajaksi ja hallituksen jäseneksi. Sannan valinta tehtiin seuran ylimääräisessä kokouksessa sunnuntaina 15. kesäkuuta 2014.
Nuorten SM-kisoista mitaleita Lahteen ja Hollolaan toivat alle 18-vuotiaista Casper Kettunen, Timo Heiskanen ja Noora Nykänen. Alle 21-vuotiaat ottelevat tänään sunnuntaina, siellä Lahtea edustavat Otto Simola ja Waldemar Kettunen
RSS ATOM