Seuran yhteinen reissu: Samurai Cup 3 ja Barents Judo Cup + leiri Rovaniemellä 11.-16.10.2019

25.8.2019

ILMOITTAUTUMINEN PÄÄTTYNYT. Lahden Judoseura järjestää reissun Rovaniemelle. Reissulla on mahdollisuus osallistua Samurai Cupiin (U15 ja vanhemmat), Barents Judo Cupiin (kaikki ikäluokat) sekä leirille keskiviikkoon saakka.

Reissuun kuuluu matkat, majoitukset mökeissä, ruokailut (aamiainen ja iltapala mökillä, leirin ajan lounas ja päivällinen urheiluopistolla), valmennus ja huolenpito.

Lähtö Lahdesta perjantaina 11.10.2019 Kamppailuareenalta klo 6:00
Lähtö Rovaniemeltä takaisin lahteen keskiviikkona 16.10.2019 lounaan jälkeen.

Reissulle voivat lähteä kaikki Lahden Judoseuran judokat noin 10 ikävuodesta ylöspäin.

Reissun hinta 220 euroa/osallistuja.

Reissuun voi lähteä myös lasten vanhempia/huoltajia, jolloin matkan hinta 60 euroa. Tämä hinta sisältää vain kyydin, ei majoituksia eikä ruokailuja.

Reissuun voi lähteä ryhmiä myös muista seuroista, heille tarjotaan vain kyytejä hintaan 60 euroa/henkilö. Majoitus, ruokailu, huolenpitohinta on vain Lahden Judoseuran judokoille. Näistä kyselyt ja ilmoittautumiset mielellään seuran valmentajan kautta.

Tiedustelut Mannelta: manneisoranta@gmail.com

Ilmoittautuminen 15.9.2019 mennessä, alla olevan linkin takaa: