Lahden Judoseuran tiedote 26.11.2020

26.11.2020

Seuran harjoitukset keskeytetään toistaiseksi, ainakin 14.12.2020 saakka.

Koronatilanne on Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymän alueella edennyt leviämisvaiheeseen ja alueelle on annettu uusia rajoituksia sekä suosituksia. Seura haluaa olla vastuullisesti mukana toimissa, joilla pyritään hidastamaan koronaviruksen leviämistä alueellamme.

Lahden Judoseura on vallitsevien olosuhteiden vuoksi päättänyt keskeyttää ryhmäharjoitukset toistaiseksi, alkaen 26.11.2020. Keskeytys koskee seuraavia ryhmiä: perhejudo, muksujudo, peruskurssit (lapset ja aikuiset), sovellettu judo, U11-ryhmä sekä aikuiset. Ainoastaan seuran kilpailijoille tullaan järjestämään harjoituksia. Kilpailijoiden harjoitusajat ja -paikat voivat kuitenkin poiketa aiemmin totutusta, joten ryhmien valmentajat ovat lähiaikoina asiaan liittyen suoraan yhteydessä kilpailijoihin.

Keskeyttämällä harjoitukset toistaiseksi (ainakin 14.12. saakka), pyrimme omalta osaltamme hidastamaan koronaviruksen leviämistä. Tatamialueella on lähes mahdotonta ylläpitää riittäviä turvavälejä, minkä vuoksi päädyimme keskeyttämään harjoitukset myös lasten osalta.

Toivomme seuran jäsenistöltä kuitenkin aktiivisuutta liikunnan suhteen ja tavataan taas tatamilla, kun se on jälleen mahdollista!

-Lahden Judoseura ry:n hallitus-