Tiedote 24.1.2021

24.1.2021

Hei Lahden Judoseuran jäsenet ja jäsenten huoltajat!

Lahden ja Hollolan alueella on päätetty tiukentaa myös lasten ja nuorten harrastustoimintaan liittyviä rajoituksia 15.2.2021 saakka. Näin ollen myös Kamppailuareenalla tapahtuva perusharjoittelu on edelleen tauolla.

Lisäksi harjoitustauko on nyt rajoitusten kiristymisen vuoksi laajennettu koskemaan myös niitä tavoitteellisia kilpailijoita, joiden tavoite ei ole kansallisissa tai kansainvälisissä arvokilpailuissa. Arvokisoihin tähtäävien seuran kilpailijoiden harjoitukset voidaan katsoa jatkuvan tietyin rajoituksin ja valmentajat ovat asiaan liittyen lähiaikoina suoraan yhteydessä heihin, joita asia koskee.

Tatamitauko jatkuu siis edelleen ainakin 15.2.2021 saakka seuraavien ryhmien osalta:

-U11-ryhmä

-U13/U15/U18/U21-ryhmät (pl. arvokisoihin tähtäävät kilpailijat)

-Perhe- ja muksujudo

-Sovellettu judo

-Peruskurssit (lapset ja aikuiset)

-Aikuisten harjoitusryhmä

Suosittelemme kuitenkin edelleen vahvasti omatoimista liikunnallista tekemistä ja ulkoilua kaikille seuran jäsenille sekä heidän perheilleen!

- Lahden Judoseura ry:n hallitus -