Salikisat omalla salilla la 13.5.

9.4.2023

Järjestämme omalla salilla la 13.5.2022 klo 9 alkaen matalan kynnyksen salikilpailun. Osallistua voivat kaikki oman ja lähiseurojen jäsenet. Tarkoitus on tutustuttaa juniorit kisatoimintaan.

Myös kaikki peruskurssilaiset (syksyllä aloittaneet) voivat siis osallistua kisaan, aiempaa kokemusta ei tarvita.  Peruskurssilaiset ottelevat keskenään ja käymme säännöt kaikille ennen kisaa läpi. Teemme sarjat punnituksen jälkeen osallistujien tason, iän ja painon huomioon ottaen.

Ennakkoilmoittautumista ei tarvita. Ilmoittautua voi ennen kisaa salilla punnituksen yhteydessä klo 9-9.20.

Salikisan aikataulu:

9.00-9.20 ilmoittautuminen ja punnitus

9.30-10.00 yhteinen lämmittely ja sääntöjen kertaus

10.00-14.00 salikisat (Kisat loppuvat, kun kaikki ottelut on käyty)

noin 13.30-14.00 palkintojen jako (kisan kesto riippuu osallistujamäärästä)

Salikisaan osallistuvilta ei vaadita aiempaa kilpailukokemusta. Osallistujalla tulee olla voimassaoleva judoliiton jäsenyys sekä oman judoseuransa jäsenyys. Vain tällöin osallistujalla on vakuutus tapahtumassa voimassa.