Samurai Cup I 16.1. talkootiedote

5.1.2016

Lauantaina 16.1. Lahden Judoseura järjestää Pajulahdessa Samurai Cup I osakilpailun. Kilpailussa ottelevat maan parhaimmisto U15,U18,U21 ja aikuisten ikäluokissa.

Kisojen järjestämiseksi tavitsemme jälleen talkooväkeä. Koska kisatatamista tehdään hieman isompi kuin Lahti Shiaissa, etenkin mattojen siirtelyyn menee hieman enemmän voimavaroja.

Alla listaa tehtävistä, joihin tarvitsemme talkooväkeä. Ilmoittaudu sähköpostilla judo.lahti@gmail.com osallistumisestasi niin saamme listan talkooväestä jälleen mahdollisimman pian kasaan.

1) Kahvion pito

2) Ilmoittautumispisteen henkilöt

3) Punnitukset

5) Toimitsijat (pistetaulut)

6) Mattotalkooryhmä

7) Kisapaikan kasaus&purku

8) Tuomareiden ruokailun järjestäminen

9) Kuulutus

10) Ensiapuhenkilöt (EA-koulutuksen käyneitä)

Kahvion koordinoinnista vastaa jälleen Jarna Pyykkö. Kahvioon tarvitaan makeaa ja suolaista myytävää. Innokkaat leipojat voivat jälleen ilmoitella valmistelemistaan myyntituotteista suoraan Jarnalle sähköpostilla jarna_pyykko(at)hotmail.com

Tarkempaa aikataulua talkoista julkaistaan ensi viikolla.

Lisätiedot:

Tatu Saarinen