Mukaan seuran toimintaan

Oletko kiinnostunut lähtemään mukaan seuramme toimintaan?

Olet ehkä seuramme judojuniorin vanhempi, joka haluaisi olla enemmän mukana lapsensa harrastustoiminnassa? Tai ehkäpä olet judon juniori- tai aikuisharrastaja, joka kaipaa lajiharjoitusten lisäksi myös muuta judopöhinää?

Seuran jäsenten on mahdollista lähetä mukaan ryhmien apuohjaajiksi ja sitä kautta vaikkapa tulevaisuudessa jonkun ryhmän vastuuohjaajaksi. Lisäksi seuran jäsenenä on mahdollisuuksia on toimia esimerkiksi judoshiain tuomarina tai vyökokeiden graduoijana.

Junioreiden vanhemmilla on loistava tilaisuus päästä seuraamaan judotoimintaa lähempää tulemalla mukaan talkoolaiseksi erilaisiin seuran tapahtumiin, kuten kisoihin ja leireille. Ota yhteyttä ryhmänohjaajaan ja varmasti löydetään jokaiselle sopiva rooli!

Esimerkiksi vuosittain joulukuussa järjestettävä Lahti Shiai, Pajulahdessa, on talkooporukalla työstetty seuran päätapahtuma. Onnistuneisiin judokilpailuihin tarvitaan paljon innokkaita tekijöitä! Auttaa voi muun muassa kilpailupäivänä ilmoittautumisessa, punnituksessa, pistetauluilla, ensiapupisteellä, jne. Kahviota varten tarvitaan tietenkin kahvinkeittäjiä, tuotteiden myyjiä sekä myös paljon erilaisia herkkuja myyntiin! Kisatapahtumassa on aina kaikille halukkaille järjestynyt mieluisa rooli!

Nykäise hihasta treeneissä tai lähesty sähköpostilla, otamme mielellämme uusia kasvoja mukaan toimintaan!