Ajankohtaista

Lahden Judoseuran harjoittelukauden päättäjäisissä oli monenlaisia esteitä, mutta judokathan tietävät, että esteet on tehty voitettaviksi. Hennalan lakkautetun kasarmin esteradalla esteet olivat keskiviikkona tavallista hankalampia, mutta nekin selvitettiin taidolla, kunnolla ja hyvällä yhteishengellä.
Jaakko Mäenpää ja Lauri Vassi loistivat Lahden Judoseuran sovelletun judokoista kirkkaimmin sunnuntaina sovelletun SM-kisoissa Turussa. Jaakko taisteli alle 81-kiloisten newazassa kultaa ja Lauri saman sarjan hopealle.
Ohjelmassa pienpelejä, esterataa Mannen vedossa ja kaudesta palkitsemisia. Tarjolla pientä purtavaa. Lasten peruskurssi, Muksujudo ja perhejudo pitävät omat yhteiset päättäjäiset SU 28.5. Kamppiksella.
Zico Aziz vetäisi perjantaina 19.5. tyylikkäästi läpi ruskean vyön vyökokeen, jonka otti vastaan Mielosen Pekka. Peltosen Ari ja Valtasaaren Ilkka olivat sivussa toteamassa, että hyvinhän se Zico homman hoiti.
Seuran judokoista kaikkiaan 32 suoritti uuden vyöarvon äitienpäivänä. Samalla kaikille jaettiin ruusu.
RSS ATOM