Meidän seura

Tili: Etelä-Päijänteen Osuuspankki
FI71 5011 0920 0502 97

Laskutusosoite: laskut.lahdenjudoseura@gmail.com

Lahden Judoseura on vuonna 1969 Lahden Sugatana aloittanut ja vuonna 1987 Lahden Judoseuraksi muuttunut kamppailu-urheiluseura. Toimintaa järjestetään yhdeksälle eri ryhmälle, yhteensä noin 20 valmentajan/ohjaajan voimin. Yhtenä tärkeimmistä painopisteistä on ollut seuran perustamisesta lähtien panostaminen kilpajudoon. Seurasta onkin vuosien varrella kasvanut useita nuorten, aikuisten ja veteraanien arvokilpailuedustajia. Lisäksi Lahden sali on tullut tutuksi myös monien muiden seurojen huippujudokoille, joko varusmiespalveluksen tai Lahdessa/Pajulahdessa tapahtuvien opiskelujen vuoksi. Kilpajudon kehittämisessä tärkeitä yhteistyökumppaneita ovat olleet Puolustusvoimien urheilukoulu sekä Päijät-Hämeen urheiluakatemia.

Kilpajudon lisäksi seura järjestää monipuolista judollista toimintaa lapsille, perheille, kuntoilijoille, muksujudokoille sekä sovelletun judon ryhmälle. Kaudella 2022-2023  jäseniä oli noin 130, joista yli 60 % oli alle 18-vuotiaita. Vahvasta kilpajudopanostuksesta  huolimatta seurassa uskotaan, että monipuolinen toiminta ja vahva yhteistyö alueen muiden seurojen sekä muiden yhteistyökumppaneiden kanssa takaa parhaan lopputuloksen seuran kehittämisessä. Tulevaisuuden tavoitteena onkin tiivistää tätä yhteistyötä entisestään, sekä kasvattaa seuraan kovien kilpailijoiden lisäksi myös entistä enemmän uusia ohjaajia, valmentajia, seuratoimijoita sekä tuomareita.

Parhaan kuvan Lahden Judoseurasta saa astumalla mukaan Kamppailu-Areenan tatamille. Toivotammekin kaikki uudet jäsenet sekä vierailijat lämpimästi tervetulleiksi mukaan harjoituksiin.

Tervetuloa mukaan!