Toimintasuunnitelma

Lahden Judoseurassa pyritään joka vuosi järjestämään laadukasta toimintaa eri harjoitusryhmille sekä järjestämään laadukkaita tapahtumia seuran jäsenille.

Lahden Judoseurassa kannustetaan kilpailemiseen ja samalla halutaan luoda kaikille judokoille turvallinen ympäristö harjoitella judoa omalla tasollaan. Kaikki judokat -  kilpailijat, harrastajat, aikuiset, lapset, tytöt, pojat, perheet, muksut, erityistä tukea tarvitsevat, isot, pienet, pitkät, lyhyet - ovat tervetulleita tatamillemme. Judossa jokainen voi olla hyvä omalla tavallaan ja jokaiselta löytyy jokin vahvuus joka tekee sinun judostasi hyvää!

Mikäli sinulla on ideoita seuran toiminnan tai harjoittelun kehittämiseksi, kerrothan niistä ryhmäsi ohjaajalle tai seuran puheenjohtajalle Jenni Marjaselle.

Toimintasuunnitelman vuodelle 2023 löydät oheisesta liitteestä.