Selkälappujen tilaus

Lahden Judoseura tekee toisinaan yhteistilauksen Judogin selkälapuista. Nimilapun hankinta judogin selkään ei ole pakollinen. Selkälapun voi tilata myös sellainen henkilö, joka ei kilpaile.

Oletusarvoisesti selkälappuun tulee etunimen ensimmäinen kirjain ja sukunimi. Jos sukunimi on 10 merkkiä tai pidempi, etunimen ensimmäistä kirjainta ei oletusarvoisesti selkälappuun kirjoiteta. Jos kuitenkin haluat selkälappuun jotain muuta kuin tuon oletuksena tulevan tekstin, kirjoita lisätietokenttään nimi muotoon, jossa haluat sen selkälapussa olevan. 16 merkkiä näyttäisi mahtuvan selkälappuun kohtuudella, enemmänkin mahtuu mutta teksti pienenee jos merkkejä on enemmän.

Selkälapun hinta on Lahden Judoseuran jäsenille n.10 euroa (vahvistetaan aina ennen tilausta). Oletuksena tilataan yksi selkälappu per tilaaja, jos haluat useamman, mainitse siitä erikseen tilauslomakkeella.

Selkälappua on saatavilla kahta kokoa: 34x35 ja 38x39cm. Junioreiden kannattaa valita pienempi koko. Aikuisista virallisesti pienempää lappua saavat käyttää seuraavat painoluokat: Women’s -40 kg, -44 kg,- 48 kg, -52 kg
Men’s -50 kg, -55 kg, -60 kg, -66 kg.

Kysy seuraavan tilauksen ajankohdasta ryhmäsi ohjaajalta!

Selkälaput luovutetaan vain maksukuittia vastaan. Tilauksen ehtii maksaa kun saat ilmoituksen että selkälaput ovat tulleet. Tilauksen saapumisesta ilmoitetaan tilauslomakkeessa (avataan ennen yhteistilausta) annettuun sähköpostiosoitteeseen.

Kun maksat, ilmoitathan viestikohdassa maksajan nimen sekä maksuperusteen.

Selkälappu, Jaakko Judoka

Tili: Etelä-Päijänteen Osuuspankki FI71 5011 0920 0502 97