Hinnasto

Hinnasto, Lahden Judoseura

Kausi 1.8.2023 - 31.7.2024

Kurssien kokonaishinnat (tarkemmat kuvaukset sisällöistä alempana)Hinta

Lasten peruskurssi (alle 18-vuotiaat, opiskelijat ja eläkeläiset) /vuosi320€
Aikuisten peruskurssi /vuosi370€
Perhejudo (5-6-vuotias lapsi aikuisen kanssa) lapsi/ kausi150€

Judoa jatkavien maksut:
Aikuiset: jäsenmaksut + harjoittelumaksu /vuosi330€
Alle 18-vuotiaat, opiskelijat ja eläkeläiset: jäsenmaksut + harjoittelumaksu /vuosi270€
Sovellettu judo: jäsenmaksut + harjoittelumaksu /vuosi220€
Perhealennus perheen toisesta ja sitä seuraavista jäsenistä (ei koske muksujudoa ja perhejudoa)20€

PERUSKURSSIT:

Peruskurssien hinnat sisältävät myös jäsenmaksut.

Aikuisten ja nuorten peruskurssi 370€ /vuosi ja 190€/kevätkausi

Lasten peruskurssi (sekä 18-vuotta täyttäneet opiskelijat + eläkeläiset) 320€ /vuosi - ei toteudu keväällä

Hinta sisältää:
- harjoitukset ja opetuksen
- judopuvun ja valkoisen vyön
- judopassin
- vyökoemaksun
- keltaisen vyön
- judoliiton jäsenmaksun sekä Lahden judoseuran jäsenmaksun ja harjoittelumaksun.
- tapaturmavakuutuksen

PERHEJUDO:

Kaudella 2023-2024 ryhmässä 5-6-vuotias muksu yhdessä aikuisen kanssa.

Perhejudokausi on jaettu syys- ja kevätkauteen. Perhejudo-ryhmässä lapsen kanssa voi käydä harjoituksissa myös vaihtuva aikuinen. Jäsen- ja harjoittelumaksu vain lapselta.

Syyskausi syyskuusta joulukuun loppuun 150 euroa
Kevätkausi tammikuusta toukokuuhun 150 euroa.

Hinta sisältää muksun osalta:
- harjoitukset ja opetuksen
- judopuvun
- tapaturmavakuutuksen

MUKSUJUDO:

Kaudella 2023-2024 ei ole muksujudo. 5-6-vuotiaille on tarjolla perhejudo-ryhmä, jossa harjoitellaan yhdessä aikuisen kanssa.

JÄSENMAKSUT (1.8.2023-31.7.2024)

Huomioithan, että ylläoleva hinnastotaulukko sisältää kurssien kokonaishinnat: Suomen Judoliiton jäsenyyden sekä Lahden Judoseuran jäsen- ja harjoittelumaksun.

Seuran jäsenmaksu 120€. Jäsenmaksun lisäksi jokaisen harjoituksissa käyvän tulee maksaa harjoittelumaksu.

HARJOITTELUMAKSUT (1.8.2023-31.7.2024), jatkavat judokat

Aikuiset 210€ (esim. kuntojudo ja aikuiset kilpailijat)

7-17-vuotiaat juniorit 175 € (esim. juniorien jatkokurssi ja kilpailevat juniorit)

18-vuotta täyttäneet opiskelijat ja eläkeläiset 150€

Sovellettu judo 100 €

Huomioithan, että ylimpänä olevassa taulukossa on nähtävillä kurssien kokonaishinnat, jotka kattavat jäsen- sekä harjoittelumaksut.

Jäsenmaksu sisältää judon harjoittelemisen ja kilpailemisen kattavan tapaturmavakuutuksen. Harjoittelumaksu sisältää rajoittamattoman harjoitusmäärän jatkoryhmien osalta.

Vakuutusturvan tuoteselosteen löydät osoitteesta judo.fi/judoliitto/suomisport/

PERHEALENNUS

Seurassamme on käytössä perhealennus. Ensimmäinen jäsen maksaa täyden harjoittelumaksun, perheen seuraavat saavat 20 € alennuksen. Perhealennus ei koske perhejudoa, muksujudoa tai perheliikkaria.

-Mikäli sinulla on kysyttävää jäsenmaksuihin liittyen, otathan yhteyttä rahastonhoitajaamme Nina Klingaan, nina.klinga(ät)gmail.com, 0405684933.

JUDOPASSI

Judopassin hinta 40 €.

Kadonneen tai vaurioituneen judopassin tilalle voi tilata uuden ottamalla yhteyttä seuramme passisihteeriin.