Hinnasto

Hinnasto, Lahden Judoseura

Kausi 1.8.2024 - 31.7.2025

Kurssien kokonaishinnat (tarkemmat kuvaukset sisällöistä alempana)

Hinta

Peruskurssi, juniorit (7-12-vuotiaat) ja yli 18-vuotiaat opiskelijat ja eläkeläiset) /vuosi400€
Peruskurssi, aikuiset ja nuoret (13 vuotta täyttäneet) /vuosi450€
Muksujudo (5-6-vuotias lapsi) /kausi165€

Judoa jatkavien maksut:
Nuoret ja aikuiset (13 vuotta täyttäneet): jäsenmaksut + harjoittelumaksu /vuosi450€
7-12-vuotiaat, opiskelijat ja eläkeläiset: jäsenmaksut + harjoittelumaksu /vuosi380€
Parajudo: jäsenmaksut + harjoittelumaksu /vuosi350€
Perhealennus perheen toisesta ja sitä seuraavista jäsenistä (ei koske muksujudoa ja perhejudoa)-20€

Judoliiton lisenssi sekä seuran jäsen- ja harjoittelumaksut ostetaan Suomi Sport-palvelun kautta. Tarkempiin ohjeisiin pääset valikon kautta.

PERUSKURSSIT:

Peruskurssi, aikuiset ja nuoret (13 vuotta täyttäneet) 450€ /vuosi

Peruskurssi, juniorit (7-12-vuotiaat) 400€ /vuosi

peruskurssien kokonaishinta koostuu seuraavista:

- Suomen judoliiton jäsenmaksu /lisenssi sekä Lahden judoseuran jäsen- ja harjoittelumaksu
- harjoitukset ja opetuksen
- judopuvun ja valkoisen vyön
- judopassin
- vyökoemaksun
- keltaisen vyön

MUKSUJUDO:

5-6-vuotiaiden ryhmä, jossa harjoitellaan kerran viikossa.

Muksujudo 165€ /kausi

muksujudon kokonaishinta koostuu seuraavista:

- ohjatut harjoitukset kerran viikossa
- judopuku

Syyskausi syyskuusta joulukuun loppuun, kevätkausi tammikuusta toukokuun loppuun.

PERHEJUDO:

Ei toteudu 2024-2025.

Perhejudokausi on jaettu syys- ja kevätkauteen. Perhejudo-ryhmässä lapsen kanssa voi käydä harjoituksissa myös vaihtuva aikuinen. Jäsen- ja harjoittelumaksu vain lapselta.

Syyskausi syyskuusta joulukuun loppuun, kevätkausi tammikuusta toukokuuhun.

JUDOLIITON JÄSENMAKSU (1.8.2024-31.7.2025)

Maksetaan Suomi Sport-palvelun kautta.

Huomioithan, että ylläoleva hinnastotaulukko sisältää kurssien/harjoitusrymien kokonaishinnat Lahden judoseuran jäsenistölle: Suomen Judoliiton jäsenmaksun /lisenssin sekä Lahden Judoseuran jäsen- ja harjoittelumaksun. Judoliiton lisenssihinta on huomioitu kokonaishinnoissa koko vuoden maksun mukaisesti (pl. muksujudo, joka huomioitu puolen vuoden maksun mukaisesti).

Jokaisella seurassa harjoittelevalla tulee olla Judoliiton jäsenyys/lisenssi voimassa. Lisenssin voi hankkia vuodeksi tai puoleksi vuodeksi kerrallaan. Jäsenen tulee huolehtia, että jäsenyys on voimassa.

Judoliiton lisenssi sisältää judon harjoittelemisen ja kilpailemisen kattavan tapaturmavakuutuksen.

Vakuutusturvan tuoteselosteen löydät osoitteesta judo.fi/judoliitto/suomisport/

SEURAN JÄSEN- JA HARJOITTELUMAKSUT (1.8.2023-31.7.2024), jatkavat judokat

Maksetaan Suomi Sport-palvelun kautta (verkkomaksu, Mobile Pay, lasku, osamaksu).

Yli 13-vuotiaat 296€ (Yleinen ryhmä, 13v.+)

Opiskelijat (ei oppivelvolliset) ja eläkeläiset 226€ (Yleinen ryhmä, 13v.+)

7-12-vuotiaat juniorit 226€ (U11/U13-ryhmä)

Parajudo 196€

Jäsen- ja harjoittelumaksu sisältää rajoittamattoman harjoitusmäärän oman harjoitusryhmän osalta.

PERHEALENNUS

Seurassamme on käytössä perhealennus. Ensimmäinen jäsen maksaa täyden harjoittelumaksun, perheen seuraavat saavat 20 € alennuksen. Perhealennus ei koske perhejudoa eikä muksujudoa.

-Mikäli sinulla on kysyttävää jäsenmaksuihin liittyen, otathan yhteyttä rahastonhoitajaamme Nina Klingaan, nina.klinga(ät)gmail.com, 0405684933.

JUDOPASSI

Judopassin hinta 40 €.

Kadonneen tai vaurioituneen judopassin tilalle voi tilata uuden ottamalla yhteyttä seuramme passisihteeriin.