Jäsenmaksu-ohje: jatkavat judokat

Ohjeet Lahden judoseurassa jatkaville jäsenille lähetetään elo-syyskuussa jäsenistölle sähköpostitse.

Mikäli et ole saanut sähköpostia 17.9.2023 mennessä, olethan yhteydessä marjanen.jenni@gmail.com

Ohje on myös ladattavissa ja tulostettavissa oheisesta pdf-tiedostosta:

Jäsenmaksuohje: Jatkavat judokat

Suomen Judoliitto ja sen myötä sen jäsenseurat käyttävät jäsenyyksien ja maksujen hallinnoinnissa Suomi Sport-palvelua. Judoliiton ja seurojen jäsenyydet maksetaan nyt pääsääntöisesti verkossa.

Jäsenen tulee ensisijaisesti ostaa itse Suomen Judoliiton lisenssimaksu Suomi Sportissa (Vaihe 1). Näin saat Judoliiton jäsenyyden voimaan. Jäsenyys sisältää judoliiton tapaturmavakuutuksen, mahdollinen lisävakuutus on vapaaehtoinen.

Jäsenellä tulee olla myös seurajäsenyys voimassa (Vaihe 2). Seurajäsenyys voidaan siirtää edelliseltä kaudelta seurakäyttäjän toimesta tai jäsen voi itse kutsulinkin kautta pyytää hyväksyntä seuran jäseneksi.

Jäseneksi liittymisen jälkeen tulee vielä liittyä harjoitusryhmän jäseneksi. Jäsen- ja harjoittelumaksut ovat maksettavissa ryhmien puolella (Vaihe 3). Kaikkien seuran jäsenten tulee liittyä omaan ryhmäänsä, jotta mahdollinen ryhmäkohtainen tiedotus saadaan toimimaan.

Tämä ohje koskee Lahden judoseurassa harjoittelevia värivöisiä harrastajia, jotka ovat olleet mukana judotoiminnassa aiemminkin ja joilla on olemassa jo suomisport-tili. Peruskursseille on oma ohjeensa.

Ohje on kauden 1.8.2023-31.7.2024 kolmivaiheiseen Suomen Judoliiton sekä Lahden Judoseuran jäsen- ja harjoittelumaksujen maksamiseen Suomi Sport-palvelun kautta:

VAIHE 1: Suomen Judoliiton jäsenyys ja sen maksaminen (Suomi Sport: Lisenssit)

• Mene osoitteeseen suomisport.fi
  • Anna sivulla olevaan kirjautumiskenttään puhelinnumerosi tai sähköpostiosoitteesi. Tähän numeroon/sähköpostiosoitteeseen saat kirjautumiskoodin.
  • Tarkista, että omat /huollettavasi yhteystiedot ovat ajan tasalla.
  • Klikkaa sivun valikosta Ostamaan
  • Valitse: Lisenssin/pelipassin tai vakuutuksellisen lisenssin/pelipassin
  • Valitse: Itselleni tai Lapselleni
  • Valitse lajiksi judo (Suomen Judoliitto)
  • Valitse maksuvaihtoehto (sisältää vakuutuksen):

Yli 18-vuotiaiden liiton jäsenmaksu 120€

Alle 18-vuotiaiden liiton jäsenmaksu 95€

• Valitse seura: Lahden Judoseura
  • Valitse: En tarvitse vakuutusta (Lisäturvavakuutus on vapaaehtoinen)
  • Tarkista tiedot (Huomioi, että vaikka yläreunassa näyttää, että ”Ei vakuutusta”, judoliiton jäsenmaksuun sisältyy siitä huolimatta aina vakuutus)
  • Maksa (mm. verkkopankki, MobilePay, luottokortti, lasku)
  • Vakuutuksesi astuu voimaan heti seuraavana päivänä

VAIHE 2: Lahden Judoseuran jäsenyys (Suomi Sport: Jäsenyydet)

Jäsenyyksiä päivitetään seurakäyttäjän toimesta uudelle kaudelle: Seurajäsenyys 2023-2024.

Mikäli et ole aiemmin ollut Lahden Judoseuran jäsenyysluokassa (olet esimerkiksi palannut tauon jälkeen tai tullut toisesta judoseurasta), sinun tulee lähettää liittymispyyntö seuralle.

• Klikkaa kutsulinkistä ja kirjaudu Suomi Sport-tilillesi lähettääksesi liittymispyyntö seuralle.
  • Huomioi, että lähetät liittymispyynnön oikein, joko itsellesi tai lapsellesi.
  • Seurakäyttäjä käy hyväksymässä liittymispyyntösi 1-5 päivän kuluessa.
  • Kun pyyntösi on hyväksytty, sinulla näkyy Lahden Judoseuran jäsenyyskortti.

Lahden Judoseura ei voi lisätä ketään uutta jäsentä jäseneksi. Jäsenen tulee aina ensimmäisellä kerralla hakea seuran jäsenyyttä, joka voidaan hyväksyä seurakäyttäjän toimesta.

Linkki liittymispyynnön lähettämiseen (jos sinulla ei ole tällä hetkellä viime kauden jäsenyyskorttia):

VAIHE 3: Seurajäsenyyden sekä harjoitusmaksun maksaminen (SuomiSport: Ryhmät)

Syyskuun alussa Judoliiton jäsenmaksun maksaneita jäseniä siirretään seuran toimesta uuteen harjoitusryhmään, jonne avautuu seuran maksut ja jonka kautta voidaan kohdentaa tiedostusta harjoitusryhmäkohtaisesti. Voit myös pyytää ryhmälinkin Jenni Marjaselta: marjanen.jenni@gmail.com

Jos tarvitset opiskelija- tai perhealennuksen, eikä sitä vaihtoehtoa sinulla näy, olethan yhteydessä Jenni Marjaseen.

Maksuista pyrimme tiedottamaan lähiaikoina vielä ryhmäkohtaisesti. Mikäli et ole saanut ohjeita syyskuun alkuun mennessä, olethan yhteydessä joko ryhmäsi ohjaajaan tai Jenni Marjaseen.

Kun kaikki vaiheet ovat kunnossa sinulla näkyy Suomi Sportissa seuraavat:

Lisenssit:         liittolisenssi 2023-2024

Jäsenyydet:     Seurajäsenyys 2023-2024

Ryhmät:           oma harjoitusryhmäsi

Maksut:           avoimet

Jos sinulla herää kysymyksiä liittyen Suomi Sportin käyttöön tai maksujen maksamiseen, olethan yhteydessä

Jenni Marjanen p.0503516284 / marjanen.jenni@gmail.com