Jäsenmaksu-ohje: jatkavat judokat

Ohjeet Lahden judoseurassa jatkaville jäsenille.

PDF-tiedostoJäsenmaksuohje_jatkavat_jäsenet.pdf (204 kB)
Ladattava /tulostettava ohje jatkaville jäsenille.

Jäsenmaksuohje: Jatkavat judokat

Suomen Judoliitto ja sen myötä sen jäsenseurat käyttävät jäsenyyksien ja maksujen hallinnoinnissa Suomi Sport-palvelua. Judoliiton ja seurojen jäsenyydet maksetaan nyt pääsääntöisesti verkossa.

Jäsenen tulee ensisijaisesti ostaa itse Suomen Judoliiton lisenssimaksu Suomi Sportissa (Vaihe 1). Näin saat Judoliiton jäsenyyden voimaan heti seuraavasta päivästä. Jäsenyys sisältää judoliiton tapaturmavakuutuksen, mahdollinen lisävakuutus on vapaaehtoinen.

Jäsenellä tulee olla myös seurajäsenyys voimassa (Vaihe 2). Seurajäsenyys voidaan siirtää edelliseltä kaudelta seurakäyttäjän toimesta tai jäsen voi itse kutsulinkin kautta pyytää hyväksyntä seuran jäseneksi.

Jäseneksi liittymisen jälkeen tulee vielä liittyä harjoitusryhmän jäseneksi. Seuran jäsen- ja harjoittelumaksut ovat maksettavissa ryhmien puolella (Vaihe 3). Kaikkien seuran jäsenten tulee liittyä omaan ryhmäänsä, jotta mahdollinen ryhmäkohtainen tiedotus saadaan toimimaan.

Tämä ohje koskee Lahden judoseurassa harjoittelevia värivöisiä harrastajia, jotka ovat olleet mukana judotoiminnassa aiemminkin ja joilla on olemassa jo suomisport-tili. Peruskursseille on oma ohjeensa.

Ohje on kauden 1.8.2024-31.7.2025 kolmivaiheiseen Suomen Judoliiton sekä Lahden Judoseuran jäsen- ja harjoittelumaksujen maksamiseen Suomi Sport-palvelun kautta:

VAIHE 1: Suomen Judoliiton jäsenyys ja sen maksaminen (Suomi Sport: Lisenssit)

• Mene osoitteeseen suomisport.fi
  • Anna sivulla olevaan kirjautumiskenttään puhelinnumerosi tai sähköpostiosoitteesi. Tähän numeroon/sähköpostiosoitteeseen saat kirjautumiskoodin.
  • Tarkista, että omat /huollettavasi yhteystiedot ovat ajan tasalla.
  • Klikkaa sivun valikosta Ostamaan
  • Valitse: Lisenssin/pelipassin tai vakuutuksellisen lisenssin/pelipassin
  • Valitse: Itselleni tai Lapselleni
  • Valitse lajiksi judo (Suomen Judoliitto)
  • Valitse maksuvaihtoehto (sisältää vakuutuksen):

Yli 7-vuotiaiden liiton jäsenmaksu 154€

• Valitse seura: Lahden Judoseura
  • Valitse: En tarvitse vakuutusta (Lisäturvavakuutus on vapaaehtoinen)
  • Tarkista tiedot (Huomioi, että vaikka yläreunassa näyttää, että ”Ei vakuutusta”, judoliiton jäsenmaksuun sisältyy siitä huolimatta aina vakuutus)
  • Maksa (mm. verkkopankki, MobilePay, luottokortti, lasku, erämaksu)
  • Vakuutuksesi astuu voimaan heti seuraavana päivänä

VAIHE 2: Lahden Judoseuran jäsenyys (Suomi Sport: Jäsenyydet)

Jäsenyyksiä päivitetään seurakäyttäjän toimesta uudelle kaudelle: Seurajäsenyys 2024-2025.

Mikäli et ole aiemmin ollut Lahden Judoseuran jäsenyysluokassa (olet esimerkiksi palannut tauon jälkeen tai tullut toisesta judoseurasta), sinun tulee lähettää liittymispyyntö seuralle.

• Klikkaa kutsulinkistä ja kirjaudu Suomi Sport-tilillesi lähettääksesi liittymispyyntö seuralle.
  • Huomioi, että lähetät liittymispyynnön oikein, joko itsellesi tai lapsellesi.
  • Seurakäyttäjä käy hyväksymässä liittymispyyntösi 1-5 päivän kuluessa.
  • Kun pyyntösi on hyväksytty, sinulla näkyy Lahden Judoseuran jäsenyyskortti.

Lahden Judoseura ei voi lisätä ketään uutta jäsentä jäseneksi. Jäsenen tulee aina ensimmäisellä kerralla hakea seuran jäsenyyttä, joka voidaan hyväksyä seurakäyttäjän toimesta.

Linkki liittymispyynnön lähettämiseen (jos sinulla ei ole tällä hetkellä viime kauden jäsenyyskorttia):

VAIHE 3: Seurajäsenyyden sekä harjoitusmaksun maksaminen (SuomiSport: Ryhmät)

Liity omaan ryhmääsi alla olevan linkin kautta. Sinulle avautuu jäsen- ja harjoittelumaksu automaattisesti (ajalla 1.-30.9.). Mikäli kanssasi on sovittu maksujen osalta jotakin poikkeavaa, kuten opiskelija-hinta, perhealennus tai olet maksamassa osan/koko maksun Smartumeilla, olethan yhteydessä Jenni Marjaseen (marjanen.jenni@gmail.com). Liity ryhmääsi ensin normaalisti ja ole yhteydessä ennen maksun maksamista.

Yleinen ryhmä (13v.+), värivyöt 2024-2025

U11/U13-ryhmä 2024-2025

Parajudo 2024-2025

Kun kaikki vaiheet ovat kunnossa sinulla näkyy Suomi Sportissa seuraavat:

Lisenssit:         liittolisenssi 2024-2025

Jäsenyydet:     Seurajäsenyys 2024-2025

Ryhmät:           oma harjoitusryhmäsi

Maksut:           avoimet

Jos sinulla herää kysymyksiä liittyen Suomi Sportin käyttöön tai maksujen maksamiseen, olethan yhteydessä

Jenni Marjanen p.0503516284 / marjanen.jenni@gmail.com