Lahti Shiai talkootiedote

1.12.2019

Tervehdys,

Lahden Judoseuran la 7.12. järjestämä Lahti Shiai kilpailu lähestyy ja tässä viestissä hieman infoa talkoisiin osallistuville. Ensinnäkin hienoa nähdä, että moni on ilmaissut Sarille jo hyvissä ajoin etukäteen valmiutensa osallistua järjestelyihin. Kaikki apu on aina tarpeen.

Järjestelyt alkavat perjantaina 6.12. illalla Pajulahdessa kisapaikan kuntoon laittamisella Nikula Hallissa. Perjantain U11/U13/U15/U18 ikäluokkien harjoitukset ja aikuisten harjoitukset järjestetään yhtä aikaa Kamppailu-Areenan sijasta Pajulahdessa klo 18.00 – 19.30. Samaan aikaan laitellaan kisapaikkaa kuntoon. Tämä tarkoittaa käytännössä tatamien järjestelyä, tuolien ja pöytien siirtämistä paikoilleen ja punnituspaikkojen sekä kahvion laittamista valmiiksi.

Kisapäivänä ovet avautuvat yleisölle klo 7.45, joten ilmoittautumiseen, punnitukseen ja kahvioon ilmoittautuneiden talkoolaisten olisi hyvä olla paikalla viimeistään klo 7.30. Ottelut alkavat klo 10.15, joten pistetauluille ja ensiapuun ilmoittautuneiden talkoolaisten olisi hyvä olla puolestaan paikalla viimeistään noin 9.30. Kilpailut loppuvat arviolta noin klo 16.00 – 16.30, jonka jälkeen puretaan kisapaikka. Mitä enemmän tässä vaiheessa on porukkaa vielä paikalla, sitä nopeammin saadaan päivä kilpailujen osalta pakettiin.

Junioreille löytyy kisojen aikana yleishommia etenkin heti aamusta punnituslappujen ja ottelukaavioiden parista sekä palkintojenjakojen aikana.

Kahvion käytännön järjestelyistä vastaa Jenni Marjanen, marjanen.jenni(at)gmail.com ja Jenniin voi vielä olla yhteydessä suoraan, jos sinulla on mahdollisuus tehdä/tuoda kahvioon myytäviä tuotteita. Jenni koordinoi oikean määrän erilaisia myytäviä.

Lisää tekijöitä kaivattaisiin vielä pistetauluille sekä ensiapuun. Ilmoittautua voi minulle tai Sarille mielellään mahdollisimman pikaisesti. Minuun voi olla yhteydessä myös, jos jokin käytännön järjestelyissä jäi askarruttamaan.

Nähdään kisoissa,

Tatu Saarinen