Tiedote poikkeusjärjestelyistä alkaen 15.9.2020

15.9.2020

LAHDEN JUDOSEURAN TIEDOTE 15.9.2020

Päijät-Hämeen alueen koronatartuntojen sekä virustartunnalle altistuneiden ihmisten määrä on poikkeuksellisen suuri tällä hetkellä, minkä vuoksi Lahden Judoseuran hallitus on pohtinut tilanteen vaikutusta seuramme toimintaan. Lahden Judoseuran hallitus on tehnyt päätöksen, että perhejudo- ja muksujudoryhmien sekä lasten ja aikuisten peruskurssiryhmien osalta aloitusta siirretään vähintään kahdella viikolla ja kurssit aloitetaan uudelleen tilanteen niin salliessa.

Seurassamme ei ole tällä hetkellä tiedossa koronavirusaltistumisia ja tällä toiminnalla pyrimme omalta osaltamme hidastamaan koronaviruksen leviämistä.

8.9. ja 13.9. alkaneet kurssit: Perhejudo, muksujudo ja peruskurssit

Harjoitukset keskeytetään toistaiseksi.

Uudet kurssit käynnistyivät viikko sitten ja mukana on ollut ilahduttava määrä uusia harrastajia. Katsomme tässä tilanteessa kuitenkin parhaaksi keskeyttää hyvin käyntiin lähteneet harjoitukset toistaiseksi, vähintään kahdeksi viikoksi ja seuraamme koronatilanteen kehittymistä Päijät-Hämeen alueella. Katsomme näiden yllä mainittujen kurssien osalta, että tässä vaiheessa harjoittelua siirtyminen tatamin ulkopuolella tapahtuvaan ulkoharjoitteluun tai etäharjoitteluun ei palvele harrastajia riittävästi. Tiedotamme kursseille ilmoittautuneita henkilöitä asiasta myös sähköpostitse.

Mikäli et ehtinyt vielä ilmoittaa yhteystietojasi kurssin ohjaajalle, löydät heidän yhteystietonsa tästä:

Perhejudo: Mia Salila, mia.salila@gmail.com

Muksujudo: Tatu Saarinen, tatusaar@gmail.com

Peruskurssit: Jenni Marjanen (lapset) ja Janne Marjanen (aikuiset), marjanen.jenni@gmail.com

Jatkokurssit: U11, U13/U15, U18, Aikuiset, Sovellettu judo

Harjoitukset jatkuvat toistaiseksi.

Yllä mainittujen jatkoryhmien osalta päädyimme ratkaisuun, että harjoitukset jatkuvat toistaiseksi lähes normaalisti, ryhmäkohtaisesti sovitulla tavalla. Kiinnitämme huomiota ryhmäkokoihin tatamiharjoittelun aikana, tatamialue desinfioidaan aina eri ryhmien harjoitusten välillä ja lisäksi noudatetaan edelleen hyvää hygieniaa sekä terveysviranomaisten ohjeistuksia. Ryhmien osalta varaudutaan tarvittaessa ulko- ja etäharjoitteluun, mikäli tatamialue suljetaan.

Ryhmien ohjaajat tiedottavat jäseniä harjoituksissa ja/tai sähköpostitse:

U11-ryhmä: Jasmine Aho, jasmine.aho.ja@gmail.com

U13/U15-ryhmä: Manne Isoranta, manneisoranta@gmail.com

U18-ryhmä ja aikuiset: Seppo Aaltonen (sähköpostit: Jenni Marjanen, marjanen.jenni@gmail.com)

Sovellettu judo: Ilkka Valtasaari, ilkka.valtasaari@phnet.fi

Huolehdithan, että ryhmäsi ohjaajalla on ajantasaiset yhteystietosi. Mikäli et saa sähköpostia tai muutakaan viestiä viikon kuluessa, olethan yhteydessä joko ryhmänohjaajaan tai Jenni Marjaseen, marjanen.jenni@gmail.com

Lahden Judoseura haluaa kiittää kaikkia innokkaita harjoituksiin osallistuneita ja toivottaa kaikki harjoituksissa mukana jo olleet sekä uudet jäsenet tervetulleiksi harjoituksiin kunhan tilanne sen jälleen sallii. Tällä hetkellä mennään kuitenkin turvallisuus ja terveys edellä!

-Lahden Judoseura ry:n hallitus-