Kamppailuareenan tiedote 8.10.2020

11.10.2020

Kamppailuareenan tiedote 8.10.2020

Koronatilanteen vuoksi Kamppailuareenan seurat ovat päättäneet toistaiseksi rajoittaa
kohtaamisten määrää Kamppailuareenalla 9.10.2020 alkaen. Kamppailuareenan kaikki
tilat (aula, yläkerta ja pukuhuoneet) rauhoitetaan kokonaan vain harjoittelijoiden käyttöön.

Vanhemmat ja huoltajat eivät voi jäädä katsomaan harjoituksia. Harjoittelijat tulevat
harjoituksiin omatoimisesti ja lähtevät harjoituksista omatoimisesti. Mikäli on tarpeellista keskustella valmentajan kanssa, niin se onnistuu pikaisesti aulatilassa ennen tai jälkeen harjoitusten. Pienten lasten auttaminen vanhempien ja huoltajien toimesta on sallittu, mikäli lapsi tarvitsee apua esim. pukeutumisessa.

Jos jollain Kamppailuareenan jäsenellä on testituloksen mukaan todettu
koronavirustartunta, niin Kamppailuareena suljetaan kahdeksi viikoksi siitä hetkestä
lähtien, kun tieto siitä on saatu. Mahdollisesta tartunnasta on heti ilmoitettava oman
seuran puheenjohtajalle ja valmentajalle. Yksityisyyssuojan turvaamiseksi koronavirustartunnan saajan nimeä, sukupuolta, ikää eikä seuran nimeä mainita missään vaiheessa.

Lahdessa 8.10.2020

Kamppailuareena, Suurmäenkatu 4,15800 Lahti.

Lahden Ahkera-Paini, Lahden Judoseura, Lahden Sugata, Lahden Karate, Lahden Taekwondo Hwang