Samurai Cupin kokonaiskilpailun tulokset 2020

29.10.2020

Lahden Judoseuran nuoret kilpailijat ovat ahkerasti kiertäneet kilpailuja tänäkin vuonna. Samurai Cup-osakilpailuja käytiin tänäkin vuonna 3, Tampereella, Orimattilassa sekä Rovaniemellä. Meidän seuran kilpailijoita oli mukana kamppailemassa mitaleista jokaisessa osakilpailussa.

Ella Lavikainen ylsi ansiokkaasti kisojen kokonaisvoittoon sarjassa T18-63kg yhdellä hopeisella ja kahdella kultaisella mitalilla. Lisäksi pistesaldoaan Ella kartutti alle 18-vuotiaiden SM-kisojen osalta voittaen hopeaa.

Roope Isoranta kilpaili Samurai Cupeissa eri painoluokissa ja taistellen hopeaa sekä kultaa. Roope on myös P15-66kg sarjassa pistetilaston ykkösenä.

Julius Tanttu osallistui alle 18-vuotiaiden SM-kisoihin otellen pronssille sarjassa P18-73kg.

Kilpailupistesaldoaan kartuttivat Samurai Cupeissa sekä alle 18-vuotiaiden SM-kisoissa myös Dijako Aziz (P18-66kg), Olli Lahti (P15-55kg ja P15-60kg), Mikael Vinko (P15-60kg) sekä Erno Rättö (P18-66kg).

Lahden Judoseura onnittelee!

Kisojen kokonaistulokset on julkaistu ja tulokset löytyvät kokonaisuudessaan judoliiton nettisivuilta osoitteesta: https://www.judoliitto.fi/uutiset/samurai-cupin-kokonaiskilpailun-tulokset-2020/