Tiedote 3.3.2021

3.3.2021

Hei Lahden judoseuran jäsenet ja jäsenten huoltajat!

Päijät-Hämeen alueen koronatilanne on jälleen huonontunut ja olemme alueena leviämisvaiheessa. Meidän tulee kaikkien suhtautua tilanteeseen sen vaativalla vakavuudella, jotta tautitilanne alueella saataisiin jälleen helpottamaan.

Päijät-Hämeessä 28.3. saakka voimassa olevien suositusten mukaisesti vain alle 12-vuotiaiden lasten harrastustoiminta voi jatkua. Tämä koskee meidän seuran osalta ryhmiä perhejudo (vain lapset), muksujudo, lasten peruskurssi sekä U11-ryhmä. Aikuiset, aikuisten peruskurssi sekä sovellettu judo ovat edelleen tauolla, ainakin 28.3.2021 saakka.

Koronatilanteen ollessa vakava, on erityisen tärkeää huomioida voimassa olevat turvallisuus- ja hygieniaohjeet. Harjoituksiin saa tulla vain täysin terveenä. Mikäli matkustaa, on ehdottomasti noudatettava matkustukseen liittyviä ohjeistuksia ja omaehtoista karanteenia.

Nämä harjoitusajat ovat voimassa toistaiseksi:

-Perhejudo (vain lapset) sunnuntaisin klo 14:00-14:45.

-Muksujudo sunnuntaisin klo 14:00-14:45.

-Lasten peruskurssi toteutetaan kahdessa ryhmässä.

-Ryhmä 1: sunnuntaisin klo 15:00-16:30.

-Ryhmä 2: tiistaisin klo 17:30-19.00.

-U11-ryhmä sunnuntaisin klo 16:30-18:00 ja keskiviikkoisin klo 17:00-18:15.

U13/U15/U18/U21-ryhmien valmentajat ovat lähiaikoina yhteydessä valmennettaviinsa antaen tarkempia ohjeistusta harjoitteluun liittyen.

HUOM! Sovellettu judo, perhejudo aikuisten osalta, aikuisten peruskurssi sekä aikuisten harjoitukset toistaiseksi edelleen tauolla.

Kamppailuareenan ovet ovat toistaiseksi lukossa. Ryhmän ohjaaja on ovella päästämässä sisään n. 15-10 minuuttia ennen harjoituksen alkua.

Alle kouluikäisten osalta huoltajan on sallittua pikaisesti tuoda ja hakea lapsensa, jos se on välttämätöntä. Harjoituksia ei voi voimassa olevia rajoituksia noudattaen jäädä seuraamaan Kamppailuareenalle.

Kaikkien 12-vuotta täyttäneiden tulee käyttää kasvomaskia Kamppailuareenan aula- ja pukuhuonetiloissa. Kädet ja jalat pestään pukuhuoneessa aina ennen harjoitusta ja harjoituksen jälkeen. Aulatilasta löytyy käsidesiä.

Judogi suositellaan pestäväksi harjoituskertojen välillä.

-Lahden judoseuran hallitus-