Tiedote seuran jäsenille 22.8.2021

22.8.2021

Tervehdys Lahden Judoseuran jatkavat jäsenet!

Uusi jäsenmaksukausi alkaa 1.9.2021 ja siihen liittyen olemme lähettäneet osalle judoryhmistämme sähköpostilla tarkempaa maksuihin ja harjoituksiin liittyvää infoa. Jos olet itse tai huollettavasi on harjoitellut viimekaudella jossain alla olevista ryhmistä, tarkistathan sähköpostisi.

-Lasten peruskurssi

-U11-ryhmä

-Sovellettu judo

-Aikuisten peruskurssi

-Aikuiset

Mikäli et ole viikonlopun aikana saanut sähköpostilla Infoa syyskauden aloituksesta, olethan yhteydessä marjanen.jenni@gmail.com

Suomisportin maksuvaihtoehdot eivät ole tällä hetkellä vielä avoimia. Pyrimme saamaan maksuvaihtoehdot auki mahdollisimman pian elokuun aikana ja tiedotamme asiasta nettisivulla.

Kesäajan harjoitusvuorot ovat voimassa 5.9.2021 ja 6.9.2021 alkaen voimaan astuu harjoituskalenterin mukaiset vuorot. Harjoituskalenterin löydät osioista: Harjoitusajat ja tapahtumat

Mikäli sinulla on kysyttävää kauden 1.9.2021-31.8.2022 maksuista tai seuramme harjoituksiin liittyvistä asioista, voit olla yhteydessä ryhmäsi ohjaajaan tai Jenni Marjaseen marjanen.jenni@gmail.com /p.0503516284.

Ystävällisin terveisin,

Lahden Judoseura