Lasten ja nuorten harjoitukset jatkuvat

14.1.2022

Harrastustoimintaa jatketaan Lahden judoseurassa lasten ja nuorten osalta.

Päivitetyt alueemme rajoitustoimet eivät koske alle 18-vuotiaita (v.2003 syntyneet ja nuoremmat) eikä ammattiurheilemista. Lasten ja nuorten varattujen harjoitusvuorojen mukainen harrastustoiminta voi jatkua.

Aluehallintoviraston päätöksellä Lahden kaupungin liikuntatilojen (ml. Kamppailuareena) käyttöä on rajoitettu ja tilat pysyvät aikuisten osalta suljettuna 9.2.2022 saakka. Rajoituksia ei ole mahdollista kiertää koronapassilla.

Päijät-Hämeen alueen koronatilanne on tällä hetkellä heikko ja seuraamme tilannetta. Mikäli koronavirus aiheuttaa seuran toimintaan muutoksia, pyrimme tiedottamaan ensisijaisesti ryhmien ohjaajien kautta.

Huomioitavaa:

-Vanhemmat ja huoltajat eivät saa tulla sisätiloihin lainkaan. (Alle kouluikäisten lasten auttaminen ennen ja jälkeen harjoituksen on kuitenkin sallittua, mikäli lapsi tarvitsee apua esim. pukeutumisessa).

-Harjoituksiin tullaan vain täysin oireettomana. Mikäli epäilee altistuneensa koronavirukselle, on jätettävä harjoitukset väliin mahdollisten tartuntojen leviämisen estämiseksi.

-Kädet ja jalat on pestävä saippualla aina ennen ja jälkeen harjoituksen. Tatamialue desinfioidaan aina harjoitusvuorojen välillä.

Ohessa Kamppailuareenan tiedote.

-Lahden judoseura ry:n hallitus-