Kamppailuareena pois käytöstä 21.2.-1.3 sekä 18.3.-28.3.

10.2.2022

Kamppailuareena pois käytöstä kisojen ajan

Salpausselän kisat sekä European Youth Olympic Festival tuovat muutoksia Kamppailuareenan toimintaan helmi-maaliskuun aikana. Alla mainittuina ajankohtina Kamppailuareena ei ole seurojen käytössä ja Kamppailuareenan harjoitukset noina ajankohtina on peruttu.

Kamppailuareena ja parkkialueet luovutetaan kisajärjestäjien käyttöön seuraavilla ajanjaksoilla:

ma 21.2. – ti 1.3. /Salpausselän kisat

pe 18.3. – ma 28.3. /EYOF

HUOMIO! Parkkipaikan käyttöä rajoitettu:

Aikavälillä 8.2.-20.2.2022 Kamppailuareenan parkkipaikalla tarvitaan parkkilupa. Parkkilupia on rajoitettu määrä, vain ohjaajien sekä aikuisharrastajien käyttöön. Kysy luvasta ryhmän ohjaajalta.

Huomioittehan, että aidattu hiekkaparkki on pois käytöstä aikavälillä 7.2.-26.3.2022.

Aikavälilla ke 2.3. – to 17.3. Kamppailuareena on seurojen käytössä. Harjoitukset normaalisti.

Tatamialueet tulee tyhjentää kisojen ajaksi ja tatamitalkoista tiedotamme Facebookin kautta (Facebook-päivitykset näkyvät myös osoitteessa lahdenjudoseura.net etusivulla).

Mahdollisista korvaavista harjoituksista ja/tai oheistoiminnasta tiedotamme ryhmäkohtaisesti ja/tai Facebookin kautta.

-Lahden judoseura ry:n hallitus-