Syyskausi starttaa ma 15.8.2022

14.8.2022

Tervehdys jäsenistölle!

Lahden judoseuran uusi harjoituskausi käynnistyy maanantaina 15.8.2022. Harjoituskalenteri on päivitetty kaudelle 2022-2023 ja löydät sen osiosta: Harjoitusajat ja tapahtumat

Huomioithan, että kuluva jäsenkausi päättyy 31.8.2022. Judoliiton lisenssi (sis. liiton jäsenyyden ja vakuutuksen) ja lisävakuutus (halukkaille) on nyt ostettavissa Suomisport-palvelussa, ohjeet maksamiseen löydät seuran etusivun uutisesta "Judoliiton lisenssi ostettavissa SuomiSport-palvelussa". Kilpailuihin, leireille ja muihin tapahtumiin osallistuvan on tärkeä huolehtia, että judoliiton lisenssi on voimassa.

Seuran jäsen- ja harjoittelumaksut avautuvat elokuun aikana ja niistä tiedotetaan vielä sähköpostitse. Viime syksyltä totuttuun tapaan, jäsenille lähetetään linkki, josta liitytään seuran jäseneksi ja maksuvaihtoehdot avautuvat sen jälkeen Suomisportiin. Huomioittehan, että kaikkien Lahden judoseuran jäsenten tulee liittyä seurajäseniksi SuomiSport-palvelun kautta, vaikka maksaminen tapahtuisi muuta kautta kuin SuomiSportissa.

Sähköpostilistat päivittyvät syksyn aikana. Muistathan huolehtia, että sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi on päivitettynä myös SuomiSport-palvelussa!

Kauden 2022-2023 judoryhmät:

-Aikuiset: Seuran aikuisharrastajat

-U18/U21-ryhmä: 16-20-vuotiaat

-U13/U15-ryhmä: 11-15-vuotiaat

-U11-ryhmä: kaikki alle 11-vuotiaat

-Sovellettu judo

-Lasten peruskurssi (ilmoittautuminen avoinna)

-Aikuisten peruskurssi (ilmoittautuminen avoinna)

Huom! Jatkoryhmiin ei ole erillistä ilmoittautumista vaan harjoituksia jatketaan saapumalla harjoituksiin. Osa viime kauden lasten peruskurssilaisista siirtyy jatkamaan harjoittelua U11-ryhmässä ja osa U13/U15-ryhmässä. Heille on lähetetty sähköpostilla ohjeistusta.

Tatamilla tavataan!