24.9. Mikkeli Shiain yhteiskyyti ja ilmoittautuminen

11.9.2022

Mikkeli Shiai 60-vuotisjuhlakilpailu la 24.9.2022

Lahden judoseura järjestää yhteisen kisareissun Mikkeli shiaihin lauantaina 24.9.2022. Kisaan osallistujat ilmoitetaan seuran toimesta kootusti eli ilmoittautuminen seuralle (ohje alla) viimeistään su 18.9., jolloin seura maksaa kilpailijoiden osallistumismaksun.

Mukaan seuran järjestämään yhteiskyytiin sopivat niin kilpailijat, vanhemmat, valmentajat sekä katsojat. Yhteiskyyti Lahti-Mikkeli-Lahti on 10€ per henkilö. Tarkempi lähtö- ja paluu-aikataulu ilmoitetaan myöhemmin.

Juniorikilpailijoiden huoltajia kannustetaan nyt lähtemään mukaan katsomaan ja kokemaan kilpailutunnelmaa! Ja vaikka ei osallistu kisaan, voi lähteä silti mukaan reissuun.

Sarjat U11-ikäisistä ylöspäin aikuisiin/veteraanisarjoihin. Osallistujalla tulee olla judopassi sekä voimassa oleva Judoliiton lisenssi sekä Lahden Judoseuran jäsenyys.

Ilmoittautumisohje:

Ilmoittautuminen kilpailuun tapahtuu tekstiviestillä Sanna Pyyköselle p. 0407054221 su 18.9. mennessä. Ilmoittautuessa ilmoita seuraavat tiedot: Osallistujan nimi, syntymäaika, vyöarvo sekä noin paino. Ilmoita samalla osallistutko yhteiskuljetukseen (meno-paluu) ja kuinka monta henkilöä perheestäsi on lähdössä yhteiskyytiin.

Jos osallistut vain katsojana, kyyti-ilmoittautuminen Sannalle 18.9. mennessä.

Tarkemmat tiedot ja kisakutsu judoliiton kalenterissa: