Kamppailuareenan tiedote 3/2022

13.10.2022

Kamppailuareenan tiedote 3/2022 10.10.2022

Kamppailuareenalla on alkanut eri lajien talvikauden harjoitukset syksyn aikana ja tämä tarkoittaa sitä, että Kamppailuareenalla harjoittelevia henkilöitä liikkuu illan aikana noin 200 henkilöä. Harjoitusten myötä on Kamppailuareenalla myös paljon uusia harjoittelijoita,
vanhempia ja huoltajia ja sovittuja käytänteitä ei välttämättä ole vielä sisäistetty.

Kamppailuareenan on vuokrannut Lahden kaupungilta viisi (5) lahtelaista kamppailulajiseuraa ja ovat keskenään sopineet Kamppailuareenan säännöistä, joita on kaikkien ehdottomasti noudatettava turvallisen harjoitusympäristön takaamiseksi.

Tässä vielä kertaus perussäännöistä:

Vanhemmat ja huoltajat eivät voi jäädä katsomaan harjoituksia tai mennä kuntosalille. Valitettavasti osa vanhemmista ja huoltajista ei tällä hetkellä noudata tätä ohjetta, vaan jäävät Kamppailuareenalle katselemaan harjoituksia tai tullaan kuntosalille oleilemaan.

Kamppailuareenan kaikki tilat (aula, yläkerta ja pukuhuoneet) rauhoitetaan kokonaan vain harjoittelijoiden käyttöön.

Harjoittelijat tulevat harjoituksiin omatoimisesti ja lähtevät harjoituksista omatoimisesti. Mikäli on tarpeellista keskustella valmentajan kanssa, niin se onnistuu pikaisesti aulatilassa ennen tai jälkeen harjoitusten. Pienten lasten auttaminen vanhempien ja huoltajien toimesta on sallittu, mikäli lapsi tarvitsee apua esim. pukeutumisessa.

Kamppailuareenan toinen kerros on liikuntatila, joka on tarkoitettu vain Kamppailuareenan
jäsenseurojen jäsenten käyttöön.

Ulkopuolisten tuominen Kamppailuareenalle ei ehdottomasti kielletty.

Kengät on ehdottomasti laitettava hyllyyn. Kaikkien ehdottomasti opeteltava tämä.

Pelastustie ei ole parkkipaikka. Autoja ei saa parkkeerata pelastustielle missään tapauksessa. Pelastustien merkinnät ovat velvoittavia ja tarpeen tullen tähän puututaan virkavallan toimesta.

Näillä perussäännöillä on tarkoitus taata kaikille Kamppailuareenan harjoittelijoille turvallinen ja viihtyisä harjoittelupaikka.

Lahdessa 10.10.2022

Kamppailuareena, Suurmäenkatu 4, 15800 Lahti.

Lahden Ahkera-Paini, Lahden Judoseura, Lahden Sugata, Lahden Karate, Lahden Taekwondo Hwang