Tiedote SuomiSport-maksumuistutuksista

23.12.2022

Tiedoksi jäsenistölle:

(11.1.2023) SuomiSportia päivitetty. Automaattisia muistutuksia ei enää pitäisi lähteä.

(23.12.2022) Olemme havainneet, että SuomiSport on nyt lähettänyt automaattisia maksumuistutuksia alkaen syyskauden 2021 kurssimaksuista. Olet saattanut saada muistutuksen, vaikka et ole tai huollettavasi ei ole enää seuran jäsen. Olet saattanut saada muistutuksen, vaikka maksusi on tuolloin hoidettu asianmukaisesti.

Lahden judoseurassa oli kaudella 2021-2022 käytössä eri maksuvaihtoehtoja ja mikäli olet tuolloin maksusi maksanut, on silloin muistutus aiheeton. Selvittelemme parhaillaan, saammeko aiheettomat automaattiset muistutukset poistettua kootusti seuran toimesta.

Maksumuistutuksia on lähetetty myös kauden 2022-2023 maksuista. Suurimalla osalla maksut on hoidettu SuomiSport-palvelun kautta onnistuneesti tai maksu on hoidettu muutoin sovitulla tavalla.

Tarkistathan piakkoin omasi/huollettavasi osalta, että SuomiSportissa on näkyvissä tämän kauden 2022-2023 osalta:

-Lisenssit Suomen Judoliitto

-Jäsenyydet Lahden judoseura r.y.

-Ryhmät harjoitusryhmä jäsenyys (tällöin avautuu maksu)

-Maksut Avoimet - Maksetut

Maksetuissa näkyy, jos olet maksanut jäsen- ja harjoittelumaksun SuomiSportin kautta

Avoimissa näkyy maksamattomat maksut