Samurai cup II, Mikkeli 19.2.2011 tulokset

21.2.2011

Kevään 2011 Samurai cup II oteltiin lauantaina Mikkelissä. Lahden judoseura oli 28:sta seurasta tilastossa 5. paras seura. Lahdesta kilpailuihin osallistui 5 kilpailijaa ja tuloksena oli 4 mitalia:

BP-50  Hopeaa, Heiskanen Kalle

Kallen sarjassa oli 3 kilpailijaa ja Kalle otteli 2 ottelua voittaen toisen otteluista ja näin siis tuliaisena hopeamitali.

BP-73 Hopeaa, Tanttu Aleksi

Aleksin sarjassa oli 6 kilpailijaa ja Aleksi otteli neljä ottelua häviten vain yhden ottelun ja senkin jo alkumatseissa kerran voitetulle Safarille finaalissa. Hienoa Aleksi!

BP-81 Kultaa, Heiskanen Atte

Aten sarjassa oli kolme kilpailijaa ja Atte otteli 2 ottelua voittaen molemmat ipponeilla ja näin tuloksena kultamitali ja kevään Samurai cup:ien kokonaistuloksien voitto BP-81 sarjassa, Onnea Atte!!

Atte kokeili myös "siipiään"  AP-81 sarjassa, mutta tällä kertaa voittoja ei viellä herunnut.

AP-66 Pronssia, Simola Otto

Oton sarjassa oli 8 kilpailijaa ja Otto otteli 4 ottelua häviten vain yhden ottelun sarjan voittaja Juuso Nurmiselle. Kotiin tuomiseksi oli ensimmäinen A-poikien sarjassa oteltu Samurai cup mitali! Hienoa Otto siitä se alkaa.

Lahden judoseuran Annika Tanttu jäi tällä kertaa ilman otteluvoittoja, mutta on yhtä kokemusta rikkaampana taas valmiina kohti uusia taistoja, tsemppiä Annika!