Nuorten SM-kisojen tuloksia lauantain osalta!

12.3.2011

Lauantaina 12.3. oteltiin alle 17-vuotiaiden Suomen mestaruuksista Tampereella. Lahden Judoseura avasi mitalitilinsä heti ensimmäisenä kisapäivänä.

Tulokset Lahden Judoseuran osalta:

BP-81 kg:

Atte Heiskanen voitti kolme ottelua selvin luvuin 10-0 ja näin ollen pokkasi SM-kultaa. Kilpailijauraansa aloitteleva Tero Väisänen voitti yhden ottelun ja sijoittui siten pronssille! - onnittelut pojille!

BP - 73 kg:

Aleksi Tanttu karsiutui semifinaalista. Hän voitti yhden ottelun ja yhteensä matseja kertyi Aleksille kolme kappaletta.

BP - 50 kg:

Teemu Kuosa ja Kalle Heiskanen sijoittuivat molemmat viidenneksi hävittyään pronssiottelut. Teemulle kertyi otteluita päivän aikana yhteensä kolme ja Kallelle kaksi kappaletta.

BP - 45 kg:

Casper Kettunen otteli kolme ottelua, joista hän voitti yhden hienon taistelun jälkeen. Lopullinen sijoitus Cassulla oli viides sija.

BT - 57 kg:

Annika Tantun ottelut jäivät tällä kertaa kahteen tappiolliseen matsiin. Otteluita seuranneet voivat kuitenkin yksimielisesti todeta, että Annikan judo on kehittynyt ja matsaaminen on mennyt eteenpäin!

Lisää tuloksia osoitteessa:

www.judoshiai.net