Lahti ruletti Vantaan sovelletussa

8.11.2011

Mitalit kaulassa vasemmalta Petri Kuusisto, Roman Isupov ja Arttu Vihavainen. Takana Antti Ollikka.

Lahden Judoseuran Petri Kuusisto, Roman Isupov ja Antti Ollikka ottivat kultaa ja Arttu Vihavainen pronssia Vantaalla 29. lokakuuta käydyssä sovelletun judon kilpailussa.
Petri otteli tavoistaan poiketen pystyjudossa, mutta hoiteli senkin puolen mallikkaasti. Muista kilpailijoista Antti Ollikka ja Arttu Vihavainen osallistuivat kilpailuihin ensimmäistä kertaa. Nyt on alkujännityksestä selvitty ja erinomaisin tuloksin.

Lahden Judoseuran sovelletun judon kilpailijoilla on syytä olla ylpeitä menestyksestään.