Kaksi mitalia nuorten SM-kilpailuista

13.3.2012

Nuorten Suomenmestaruus kilpailut oteltiin 10-11.3. Mikkelissä.

Lauantaina B-nuorissa (alle 17v) parhaiten sijoittui Teemu Kuosa, joka nappasi viidellä otteluvoitollaan hopeaa alle 55kg sarjassa. Muista lahtelaisista Annika Tanttu oli 3. tyttöjen alle 63kg sarjassa, Casper Kettusen saldoksi jäi yksi voitto ja kaksi tappiota alle 45kg sarjassa.

Sunnuntaina vuorossa olivat A-nuoret (alle 20v). Otto Simola voitti alle 73 kg sarjassa kolme ottelua, joka riitti sarjan 5. sijaan. Aleksi Tanttu kärsi samassa sarjassa ensimmäisessä ottelussaan tuomariäänestyksessä tappion ja karsiutui. Atte Heiskanen saavutti yhden voiton alle 81 kg sarjassa.

Ensi vuonna Lahden Judoseura järjestää yhdessä Orimattilan Judoseuran kanssa nuorten SM-kilpailut Orimattilan urheilutalolla.