Salikisat sunnuntaina 27.5.2012

23.5.2012

Salikisat sunnuntaina 27.5.2012 Lahden Judoseuran salilla – avoin kaikkien judoseurojen junioreille.

Päijät-tiimin ja Lahden Judoseuran juniorit ja aktiivit kutsuvat taas kaikki viettämään mukavaa sunnuntaipäivää judon merkeissä. Salikisat kisataan Lahden judoseuran dojolla, Kamppailu-areenalla osoitteessa Suurmäenkatu, Lahti.

Salikisoihin voivat kaikki juniorit, niin valko-, kelta-, oranssi- kuin vihreävöisetkin tulla ottelemaan. Sarjat jaetaan painon ja vyöarvon perusteella niin, että kaikille tulee hyviä otteluita. Ei ole väliä oletko käynyt jo kilpailuissa, ensimmäisiä kisoja ottelevien ei tarvitse otella ”vanhoja konkareita” vastaan. Kaikkien seurojen juniorit ovat tervetulleita kisaamaan.

Ennakkoilmoittautumista ei tarvita, eikä kilpailumaksuja kerätä. Paikalla on vanhempien ja junioreiden yhteistyössä pitämä kahvio, joten varaa pikkurahaa herkuttelua varten. Buffetin tuotto käytetään Päijät-tiimin junioreiden toimintaan.

Aikataulu:

9:00 – 9:30        Punnitus
9:30 – 10:00     Yhteinen alkulämmittely
10:00                  Kisat alkavat

Kisat päättyvät arviolta noin klo 12:30, jonka jälkeen palkintojenjako ja Päijät-Tiimin  noin tunnin pituinen yhteisharjoitus. Myös seurojen valmentajat ovat tervetulleita tatamille junioreiden yhteisharjoitukseen!

Jos kysyttävää, ota yhteyttä!
Sanna p.0407054221