Tiedote peruskurssin vyökokeesta ja kauden päättäjäisistä

14.4.2013

TIEDOTE 2013 PERUSKURSSIN VYÖKOKEESTA JA KAUDEN PÄÄTTÄJÄISISTÄ

Kelit lämpenevät ja kevät on vihdoin tulossa! Kolmannet natsat saatiin suoritettua onnistuneesti ja on aika aloittaa harjoittelun loppukiri keltaisen vyön kokeisiin. Kevään huipentumat suoritetaan seuraavan aikataulun mukaisesti:

Sunnuntai 5.5.2013 Keltaisen vyön (5kyu) graduointi normaalin harjoitusaikataulun mukaisesti

Sunnuntai 26.5.2013 Kauden päättäjäiset, Hennalan varuskunta-alueella (Tapahtuman järjestelyistä ja ohjelmasta tiedotetaan tarkemmin toukokuun aikana)

Muistakaa harjoitella aktiivisesti. Kotona voit myös kerrata esim. perusasentoa, kääntymisiä, kävelyä ja liikkeiden japaninkielisiä nimiä.

Polvikumarrus (za-rei)

Pystykumarrus (ritsu-rei)

Kaatumisen taito (ukemi)

Luonnollinen perusasento (shizen-hon-tai)