Salikisat sunnuntaina 15.12.2013

9.12.2013

Lahden Judoseura järjestää salikisat kaikille seuran jäsenille ensi sunnuntaina 15.12.2013. Myös kaikkien lähiseurojen judokat ovat tervetulleita. Paikkana Kamppailuareena Suurmäenkadulla.

Salikisat ovat sopivat kilpailut kaikille judokoille. Sarjat muodostetaan painon ja kokemuksen mukaan, ja näin ollen myös muksujudokat ja viime syksynä peruskursseilla aloittaneet judokat ovat kisoihin ihan yhtä tervetulleita kilpailemaan kuin jo kilpailemistakin kokeilleet judokat. Sarjoja on parhaiten lapsille ja nuorille, mutta jos paikalle uskaltautuu aikuisiakin, yritetään järjestää sarja myös aikuisille.

Aloitamme punnituksella klo 8:30-9:00 ja yhteisellä alkulämmittelyllä klo 9:00-9:30. Näin judokat oppivat kisapäivän toimintaa ohjatusti.

Lämmittelyn jälkeen tuomari kertoo judo-ottelun etenemisestä ja näyttää ja opastaa mitä tuomarin erilaiset käskyt ja merkit tarkoittavat.

Ottelut aloitetaan noin klo 9:45. Ottelujen jälkeen pidetään vielä yhteinen harjoitus jossa käydään läpi kisassa esille nousseita tilanteita ja tekniikoita.

Kaikki perheenjäsenet, tutut ja muut kiinnostuneet ovat tervetulleita seuraamaan kilpailuja.

Varustus: judopuku

Paikalla myös buffet, jossa myynnissä kahvia ja pientä purtavaa.

Kysyttävää? Ota yhteyttä Sanna Pyyköseen, sanna.pyykonen@gmail.com tai puhelimitse 050-3647910.