Jäsenmaksut kaudelle 2014-2015

31.8.2014

Tässä viestissä ohjeet jäsenmaksun maksamiseen vanhoille jäsenille. Peruskurssien, muksujudon ja perhejudon aloittaville ohjeistus tulee kurssien alkamisen jälkeen erikseen. Osa jäsenistä on jo saanut paperisen jäsenmaksulaskun harjoituksissa, ja sen mukaisesti maksu kuuluu maksaa. Täydennyksenä tämä kuitenkin vielä sähköisesti.

Uusi jäsenkausi alkaa syyskuun alusta. Lahden Judoseuran maksut kaudelle 1.9.2014-31.8.2015 ovat seuraavat:

Jäsenmaksu 80 euroa. Jäsenmaksun maksaa jokainen seurassa harjoitteleva judoka. Jäsenmaksu sisältää judolehden ja tapaturmavakuutuksen.

Lisäksi jokainen maksaa harjoittelumaksun. Harjoittelumaksu on aikuisilta 200 euroa ja alle 16-vuotiailta ja opiskelijoilta 150 euroa. Tämä maksetaan jäsenmaksun lisäksi. Harjoittelumaksulla saa harjoitella koko vuoden ajan rajoituksetta kaikissa Lahden judoseuran harjoituksissa. Jos samasta perheestä on useampi henkilö seuran jäsenenä, maksaa ensimmäinen perheenjäsen täyden harjoittelumaksun ja seuraavat saavat harjoittelumaksusta 20 euron alennuksen.

Kun olet maksanut jäsenmaksusi, käy päivittämässä yhteystietosi täällä, vaikka tietosi eivät olisi muuttuneet.

Lisää tietoa maksuista löydät täältä.

Kun maksat, ilmoitathan viestikohdassa maksajan nimen sekä maksuperusteen.

Esim. Jäsenmaksu + harjoittelumaksu 1.9.2013 - 31.8.2014, Jaakko Judoka, Alle 16 - vuotiaat

Tili: Etelä-Päijänteen Osuuspankki FI71 5011 0920 0502 97

Maksakaa jäsenmaksunne 15.9 mennessä, jos haluatte nykyisen vakuutuksen säilyvän voimassa ilman keskeytystä.

Kun olet maksanut jäsenmaksusi, tuo kuitti harjoituksiesi ohjaajalle.

Mikäli haluat maksaa harjoittelumaksun tai kurssimaksun kahdessa erässä, ota yhteyttä rahastonhoitajaamme Nina Klingaan, nina.klinga(ät)gmail.com, 0405684933.

Liitteenä jäsenmaksulomake pdf-muodossa.

Liitteet