Mahtava viikonloppu 29.-30.11. - Leiri ja kisat junnuille tulossa omassa seurassa!

20.11.2014

Leiri

Lauantaina 29.11.2014 Kelta-oranssivöisille järjestetään Esa Kakon vetämä leiri. Leiri on tarkoitettu Lahden judoseuran junioreille. Leirille saavat osallistua myös lähiseurojen juniorit.

Paikka: Gentain sali, Vesijärvenkatu 19, sisäpihalla, 2.kerros

Leirin aikataulu:
Treenit 10.30-12.00
Lounas 12.00-14.00 Cafe Charlotassa, Anttila-tavaratalon 2.krs
Treenit 14.00-16.00

Leirin hinta 20 euroa/henkilö. Hinta sisältää treenit ja lounaan. Maksa etukäteen seuran tilille Etelä-Päijänteen Osuuspankki FI71 5011 0920 0502 97 tai käteisellä (tasaraha) paikan päällä. Tilille maksaessasi kirjoita viestikenttään: Marraskuun leiri, osallistujan nimi.

Lahden judoseuran ohjaajien ja valmentajien toivotaan myös tulevan paikalle. Ohjaajien ja valmentajien kokoontuminen Gentain salilla leirin aloitukseen jo klo 10.00 tatamilla.

Ilmoittaudu leirille etukäteen tällä lomakkeella.

Salikisat

Sunnuntaina 30.11.2014 Kamppailuareenalla. klo 11.30 alkaen

Salikisat ovat pienimuotoiset harjoituskilpailut, jotka sopivat kaikille kilpailemisesta kiinnostuneille. Sarjat jaetaan ikä, paino ja taitotaso huomioiden, eli kisat sopivat erittäin hyvin ensimmäisiksi kisoiksi mutta myös kokeneemmille kisailijoille. Kaikki valkovöisestä siniseen vyöhön ovat tervetulleita, ja sarjoja rakennellaan kaikille jotka kokevat itsensä juniori-ikäisiksi eli ainakin parikymppiseen asti. Jos saadaan tarpeeksi pappoja paikalle niin voidaanhan sitä pappasarjakin järjestää.

Salikiisoissa on myös Lahden judoseuran buffetti josta voi ostaa kahvia, mehua ja pientä purtavaa. Buffetin tuotto menee Lahden judoseuran junioreiden toiminnan tukemiseen, mm. kisojen palkintojen hankintaan sekä junioreiden kisamaksuihin.

Kisojen järjestäjinä toimivat Lahden judoseuran juniorit yhdessä vanhempiensa ja valmentajiensa kanssa. Salikisat ovat harjoituskilpailut, joissa ei kerätä osallistumismaksuja eikä noudateta totuttua tapaa jakaa kilpailijoita pelkästää ikä- ja painoluokittain sarjoihin, vaan otetaan huomioon myös kuinka paljon juniori on aiemmin kilpaillut. Mitaleita kuitenkin jaetaan kuten oikeissakin kisoissa!

Ennakkoilmoittautumista ei tarvita vaan tule paikalle klo 11.30 ilmoittautumaan ja punnitukseen.

Aikataulu:

11.30-12.15 ilmoittautuminen ja punnitus
12.15-13.15 harjoitukset ja sääntöjen kertaus
13.15-16.00 kilpailut
16.00-17.00 harjoitukset ja palkintojenjako

Kisojen yhteydessä järjestetään myös liikunnallista aktiviteettiä niille lapsille, jotka eivät osallistu kilpailuihin. Toivomme perheiden runsaslukuista osallistumista mukavaan seuran yhteiseen päivään joko kisaten, kannustaen, etukäteen buffettiin leipoen tai muuten vain paikalla viihtyen.

Lisätietoja oman ryhmän ohjaajalta tai Mikalta tai Sannalta

mika.pyykko@hotmail.com