Junioreille kisakokemusta tarjolla 1.3.2015 Jyväskylässä

10.2.2015

Jyväskylä Shiai

Valkoiset ja keltaiset vyöt sekä ylemmät 1.3.2015 Jyväskylässä.

Nyt on hyvä mahdollisuus jatkaa junnu-cup´sta saatuja kokemuksia vastaavantyyppisessä kisassa. Kaikki kilpailuintoiset Lahden junnut rohkeasti mukaan. Kisapaikalla kannustamassa ja coutsaamassa oman seuran valmentaja.

Seura maksaa kilpailumaksun osallistujista.

AIKA:  Sunnuntai 1. maaliskuuta 2015

PAIKKA: Vaajakosken liikuntahalli, Urheilutie 36 C

ILMOITTAUTUMINEN: sähköpostilla   mika.pyykko@hotmail.com

VIIMEISTÄÄN  19.2.2015 klo 18 men.!

Ilmoittautumisen yhteydessä ilmoita: syntymäaika, vyöarvo ja paino mikäli ilmoittaudut ylempiin U15 –ikäluokkiin.

Keltaiset ja ylemmät

U11 ja U13 (2003 ja myöhemmin syntyneet)

Painoluokat päätetään punnituksen jälkeen

Valkovöiset

Valkovöisillä ei ole painoluokkia. Niiden sarjat muokataan punnituksen jälkeen. Keltavöiset voivat osallistua halutessaan valkovöisten sarjaan, jos heillä on aikaisemmin korkeintaan viisi otteluvoittoa.

Yhdellä osallistumismaksulla voi osallistua yhteen sarjaan.

Järjestäjä pidättää itsellään oikeuden yhdistellä sarjoja tarvittaessa.

AIKATAULU:

Punnitus klo 9.00-10.15. Ottelut alkavat noin klo 11.00

Jokaisella kilpailijalla on oltava seurajäsenyyden ja vakuutuksen todistava Judo Free Card. Mikäli Free Card ei ole vielä tullut postissa on esitettävä seuran jäsenrekisterinpitäjältä saatava Sportti-ID tunnus sekä todiste seuran jäsenyydestä (esim. jäsenmaksukuitti).