Lahden judoseura toiseksi paras Hämeenlinna Shiaissa

19.4.2015

Lahden judoseura oli lauantain HML-shiaissa liikkeellä isolla joukkueella ja edustusta saatiin pienimmistä D-junioreista aina veteraanimiehiin. Kokonaistuloksessa olimme toiseksi paras seura heti isäntäseuran jälkeen.

Huippusuoritus – kiitos kaikille osallistuneille judokoille ja tukijoukoille!

Tulokset:

Kultaa Eetu Reijonen, Marianna Strom (tyttöjen ja poikien sarjoista erillisvoitot), Miska Pyykkö, Timo Heiskanen, Markus Pyykkö

Hopeaa Julius Tanttu ja Aada Salo

Pronssia Julia Pyykkö

Zico Aziz, Sergei Gavrilov, Heikki Koivisto, Kalle Laatunen, Akseli Savolainen, Joonas Tanttu ja Jari Tanttu taistelivat hienosti omissa sarjoissaan mutta menestys ei riittänyt tällä kertaa palkintokorokkeelle asti. Suuria tekniikkapuutteita ei havaittu, mutta erityisesti otetarkkuudessa ja heittojen viimeistelyssä löytyy hyviä teemoja tuleviin treeneihin.

-Mika-