Kamppailija ei kiusaa-tapahtuma Kamppailuareenalla maanantaina 11.5. klo 17:30

26.4.2015

Tiivistämme Kamppailuareenan lajien yhteistyötä Kamppailija ei kiusaa -teeman merkeissä

Kamppailija ei kiusaa on lajirajat ylittävä hanke, jossa pyritään entisestään parantamaan ryhmähenkeä ja turvallisuutta kamppailulajien harjoituksissa. Hanke edistää kiusaamattomuutta seuroissa erilaisin työkaluin.

Maanantaina 11.5. järjestetään Kamppailuareenalla kaikkien lajien yhteinen tapahtuma, joka alkaa klo 17.30.

Illan kulku on seuraavanlainen:
17.30-19.00 Kaikkien seurojen juniorit (5-18v) ja junioreiden ohjaajat ja valmentajat
19.00-20.00 Ohjaajat

Hanketyöntekijä Tuomas Vaskisalmi tulee ohjaa Kamppailija ei kiusaa -materiaalin mukaisia leikkejä ja käytännön tehtyäviä lapsille, ja lopusta on varattu hieman
aikaa ohjaajien kanssa keskusteluun ja Kamppailija ei kiusaa- ohjaajan oppaan sisällön läpikäymiseen. Oppaat jaetaan ohjaajille tilaisuudessa.

Harjoitukset tuolta maanantai-illalta on peruttu. Lahden Judoseuran kaikki juniorit ja ryhmien ohjaajat, olkaa paikalla! Ohjaajat paikalle koko illaksi!