Vyökoe sunnuntaina 24.5.2015 klo 16:00

26.4.2015

Lahden Judoseuran kevään vyökoepäivä on 24.5.2015 klo 16:00 alkaen.

Vyökokeeseen voivat osallistua ne judokat, joiden vyökoevaatimukset täyttyvät. Vyökoevaatimuksiin voit tutustua täällä.
Tiivistelmätaulukko vyökoevaatimuksista kuvana ohessa (esimerkinomainen). Vyökoemaksu oranssi, vihreä ja sininen 27 euroa, ruskea vyö 60 euroa. Ohje graduointimaksun maksamiseen tulee vyökokeeseen hyväksymisen jälkeen.

Voit keskustella vyökokeeseen osallistumisesta ohjaajasi kanssa. Seuran ohjaajat vahvistavat vyökokeeseen hakeneet ja judoka saa tiedon vyökokeeseen hyväksymisestä sähköpostiinsa 15.5.2015.

Kaikki vyökokeeseen haluavat hakevat vyökokeeseen tällä lomakkeella.

Lasten peruskurssin vyökoe pidetään harjoitusten yhteydessä, ei vyökoepäivänä. Nanna ja Annika ilmoittavat tämän päivämäärän. Sovelletun judon vyökoe pidetään harjoitusten yhteydessä. Ilkka ilmoittaa tämän päviämäärän.

Vyökoepäivänä sunnuntaina 24.5. ei pidetä lasten ja aikuisten peruskurssin eikä junioreiden jatkoryhmän harjoituksia. Muksu- ja perhejudo sekä aikuisten treenit klo 18 pidetään normaalisti.