Lasten kesäleirien ilmoittautuminen on avatttu!

22.5.2015

Lahden Judoseura järjestää viikoilla 24, 25 ja 32 neljän päivän leirit Kamppailuareenalla ja sen ympäristössä. Päivittäinen toiminta-aika on klo 12-15 ja viikoittain leirit ovat maanantaista torstaihin.

Leiri sopii niin judoa harrastaville kuin judosta kiinnostuneille lapsille ja nuorille. Judoka, ota kaverisi mukaan! Aiempi tausta judosta tai kamppailulajeista ei ole tarpeen.

Leirillä toiminta on liikunnallista. Osa liikunnasta on kamppailullista mutta myös ulkona harjoitetaan liikunnallisia perustaitoja mikäli sää on suosiollinen. Ohjaajina toimii Lahden Judoseuran seuratyöntekijä Otto Simola.

Leirin hinta on 50 euroa/viikko. Jokaiselle leiriviikolle otetaan 10 ensimmäistä ilmoittautunutta. Hinta sisältää ohjatun toiminnan. Hinta ei sisällä vakuutusta eikä ruokailuja. Oma vesipullo ja pieni välipala kotoa mukaan.

Lue lisää ja ilmoittaudu täällä.