Simolan Otto - meillä töissä

28.5.2015

Otto Simola on Lahden Judoseuran tuore seuratyöntekijä.

Otto Simola on aloittanut seuratyöntekijänä omassa seurassaan Lahden Judoseurassa. Asiakaskunta on siis pääosin täynnä tuttuja naamoja. Vielä toistaiseksi ruskeavöinen Otto on nuoresta iästään huolimatta seuran pitkäaikainen aktiivikilpailija, joka tunnetaan tiukkana taistelijana ja taitavana judokana.

Otto sai kuulla seuratyöntekijän paikasta seuran puheenjohtajalta Sanna Pyyköseltä ja oli heti valmis ottamaan tehtävän vastaan.

Työt seuratoiminnan hyväksi alkoivat maanantaina 25. toukokuuta ja ensimmäinen iso koitos Otolla on Vierumäellä 1.-4. kesäkuuta pidettävä Leiritulet, joka on liikunnallinen suurtapahtuma 8-14-vuotiaille tytöille ja pojille. Judohan siellä on ilman muuta mukana.

Oton tehtäväkenttä on aika laaja. Kesällä hän vetää seuran nuorille oheisharjoitteluja tiistaisin ja torstaisin kello 10-11:30, sekä kesäleirit salilla. Lisäksi tehtäviin kuuluu toiminnan suunnittelemista, nettisivujen päivittämistä ja syksyllä mahdollisesti parin koulun liikuntakerhon vetämistä.

Otto itse kommentoi työtään osuvasti ja lyhyesti: tehdään mitä käsketään.

Pohjaa työlleen Otto on normaalin seuratoiminnan lisäksi saanut armeijasta, jonka hän vastikään kävi Urheilukoulun riveissä. Aikaiset aamuherätykset tulivat tutuiksi, joten Otto varmaan vastaa leireihin, harjoitteluun ja muihin judokaa kiinnostaviin sähköpostikyselyihin heti aamusta. Yhteyttä Ottoon voi ottaa s-postiosoitteella judo.lahti@gmail.com.