Syyskauden aloitusleiri 5-18-vuotiaille Lahden Judoseurassa

21.7.2015

Lahden Judoseura järjestää kaikille junioreilleen ja ohjaajilleen syyskauden aloitusleirin Kamppailuareenalla 15.-16.8.2015. Tämä leiri starttaa syksyn harjoituskauden, leirin jälkeisellä viikolla alkavat taas harjoitukset.

Leirin aikana harjoitellaan judoa monipuolisesti, vietetään aikaa yhdessä ja ladataan energiaa alkavaan syksyn treenikauteen. Leirille ovat tervetulleita kaikki viime kaudella Lahden Judoseuran ryhmissä harjoitelleet 5-18 vuotiaat sekä ryhmien ohjaajat. Leirillä on majoitusmahdollisuus Kamppailuareenalla, ja majoittuville tarjotaan myös aamiainen.

Majoittuvat tarvitsevat mukaan patjan ja makuupussin sekä ulkoliikuntavarusteet ja uima-asun. Sään salliessa aikaa vietetään illalla siis yhdessä ulkona ja/tai uiden.

Leirillä syödään yhdessä molempina päivinä keittolounas läheisessä Ravintola Voitossa. Ruokailuun siirrytään yhdessä Kamppailuareenalta treenien välissä. Keittolounaan hinta on 6,50/henkilö ja jokainen maksaa sen itse Ravintola Voittoon. Lounas syödään lauantaina klo 13 ja sunnuntaina klo 12.15

Yöpyjien tulee varata illaksi eväitä (mikro ja jääkaapi käytössä) tai rahaa omaehtoista ruokailua varten (esim. Hesburgerissa).

Ilmoittaudu leirille tällä lomakkeella.

Maksa leiri joko etukäteen lahden judoseuran tilille Etelä-Päijänteen Osuuspankki FI71 5011 0920 0502 97 (viestikenttään osallistujan nimi, kuitti mukaan) tai käteisellä paikan päällä.

Leirin hinta 30 euroa, (ei sisällä lounaita). Yöpyminen maksuton, yöpyjille aamiainen ilman eri maksua. Jos pääset paikalle vain toisena päivänä, on hinta 15 euroa.