Moni Kakko päältä kaunis ja täyttä sisua sisältä

17.11.2015

Mitalistien on helppo hymyillä ja nauttia.
Valmentaja ja valmennettava.
Kaksi terävää samassa kuvassa.
Olihan siellä joukko tiukkoja treenikavereita.
ESS kävi kuvaamassa ja jututtamassa.
Jaana oli tyytyväinen, että muutkin menestyvät.
Mestarin onnittelu vetää hieman ujoksi.
Johanna antoi omat kommenttinsa menestyksestään judon pikkuvelilajissa sambossa.

Tuo vanha sanonta totuudenmukaisesti mukailtuna istuu kuin nenä päähän Katri Kakkoon, jonka EM-pronssimitalikahveja juotiin tiistai-iltana Kamppailuareenalla. Samoilla kakuilla ja kahveilla onniteltiin myös Johanna Ylistä tuoreesta sambopainin MM-pronssista. Sambopronssi oli Johannalle jo kolmas perättäinen MM-mitali.

Juuri treenit lopettanut Katri sai heti kahvitilaisuuden alussa hienon Martiinin puukon lahjana Lahden Judoseuralta. Puukon kahvaan oli poltettu teksti: "Katri Kakko U23 EM 3. 2015" ja alla Lahden Judoseura. Sopivan terävä lahja terävä-älyiselle ja -liikkeiselle naisjudokalle, jolta Aaltosen Sepon valmennuksessa voi odottaa vielä parempia tuloksia, nyt kun isojen kisojen mitalitili on saatu avattua.

Seppo on valmentanut Katria viimeiset kolme vuotta ja suullisesti on sovittu kahdesta seuraavasta vuodesta. Toivotaan parivaljakolle menestystä, että on syytä kakkukahvitella jatkossakin.

Tuijan keittämät hyvät kahvit ja Jennin taas kerran leipomat hienot kakut maistuivat niin hyvin, että akatemiatreenien pojat roihkaistuivat kajauttamaan Katrille onnittelulaulun maanantaisen syntymäpäivän kunniaksi.

Pieni iltarupeama oli pelkkää suitsutusta. Jaana Sundberg oli oikein tyytyväinen, että samassa painoluokassa on toinenkin menestyjä.

Katri valmistautuu jo katsomaan Japanin suuntaan, sillä tiistaina alkaa matka nousevan auringon maahan ja kovalle leirille. Samalle leirille lahtelaisista matkaavat myös Jaana ja Anni Ikälä.

Kahvitteluillan kruunasivat nuoret judokat Ilmari ja Oskari Lahtela, jotka tulivat ojentamaan Katrille kauniit kukkaset halauksien kera.