Lahti Shiai talkootiedote

28.11.2015

Tämän vuoden Lahti Shiain järjestelyt alkavat perjantaina 4.12. omalla salilla klo 17.00 josta otetaan mattoja kyytiin Pajulahteen. Pajulahdessa kisapaikan kasaus noin 17.45 alkaen. Lauantaina punnitus alkaa 7.45 ja kilpailut klo 10.00 alkaen. Kilpailujen päätyttyä noin klo 17.00 otetaan omat matot kyytiin ja viedään ne takaisin Kamppailu-Areenalle. Talkooväkeä on ilmoittautunut jo mukavasti, mutta mukaan mahtuu aina lisää. Kaikki paikalle talkoisiin, toimitsijaksi sekä kannustamaan oman seuran kilpailijoita!

Kisakahvioon kaivataan myytäväksi makeaa ja suolaista. Kahvion koordinoinnista vastaa Jarna Pyykkö. Innokkaat leipojat, ilmoittakaa sähköpostilla jarna_pyykko@hotmail.com mitä voisitte tuoda kahvioon myytäväksi.

HUOM! Perjantain harjoitukset 4.12. peruttu kilpailujen talkoiden vuoksi.